Leuke geboorteversiering?

He meiden,
ik ben in april uitgerekend van de tweede en ben een beetje aan het nadenken over de geboorteversiering (in de voortuin/voor het raam). Bij de oudste hadden we balonnen maar ik wil nu iets anders. Ben niet van de ooievaars. Heb al gegoogled op geboorteslinger en geboortesticker maar nog niet echt wat leuks gevonden. iemand van jullie een leuk en niet al te prijzig idee?
 
Gewoon simpel vlaggenlijn spannen van huis naar hoek van de voortuin (2 lijnen)
En verder gewoon toch een vlag met ballonnen.

Weet je, het gaat toch om wat er in de wieg ligt en de versiering boeit toch niet hahaha
Sorry als ik je beledig, maar ik vind het zo overdreven allemaal met torenhoge opblaasbare dingen enzo in de tuin.

groetjes Mariska
 
Haha, ik doelde ook eigenlijk niet op torenhoge opblaasdingen! Geloof niet dat mijn bericht helemaal duidelijk is. En je hebt met niet beledigd, hoor. Moest wel lachen om je reactie.

Ik wil ook niet teveel gedoe maar wel iets doen. En de geijkte slinger 'hoera een ,,,,' vindt ik echt niet leuk. Geboortebord en opblaasdingen hou ik ook niet van, net zo min als die ooievaar die zogenaamd door het raam vliegt.

En het gaat inderdaad om wat er in de wieg ligt, dat is het allerbelangrijkste! Maar ik dacht dat iemand misschien een leuk ideetje had.
 
Hallo,

misschien vind je dit leuk: voor elke letter van de naam een wit rompertje en dan de naam voor het raam hangen, dus een slinger van rompertjes.
Of luiers in plaats van rompertjes.

Van karton een grote beschuit met muisjes (roze dan wel blauw) en dan in het midden de naam van de nieuwe spruit. De muisjes dan maken van kleine propjes crepepapier. Dan kan de oudste ook nog meehelpen... En de grootte van de beschuit is natuurlijk afhankelijk van je geduld!! Of een beschuitje voor elke letter, net als de slinger van rompers of luiers.

Veel plezier met bedenken!
Groetjes,
Kiki (fervente meelezer)
 
hoi!

Wij hadden bij Charlotte een geboortevlag van Nijntje aan de gevel.
Die verkochten ze bij de babyspeciaalzaak in een pakket met ook nijntje slingers en balonnen erbij om bv binnen te versieren. Ik ben hier op het forum nog op zoek gegaan naar een vlaggenstok.

Groetjes Babybelle
 
ik heb hier laatst iets gezien?!?!? Je moet er van houden....!!!!

Een touw gespannen en allemaal kleine open luiertjes eraan gehangen... volgesmeerd met bruine smurie! (denk pindakaa/chocopasta oid)

Succes met bedenken!!

gr. Saskia.
 
www.feestslinger.nl

Wij hebben hier voor beide kinderen een naamslinger besteld en HEEL veel positieve reacties gekregen van kraamvisite.

Gr.Ing
 
Terug
Bovenaan