Leuke geboorteversiering?

Ben helemaal verbaasd...?

Hier in de achterhoek zet je zelf niets in de tuin dat doen de buren, vrienden en/of familie wel nadat je aangegeven hebt dat je dit wilt natuurlijk!
We hadden met Kyan 5 ooievaars geloof ik, waaronder een Elmo en een Tweety ook het geboortebord was gemaakt van stammetjes hout in de vorm van Kyan. Vond het allemaal wel grappig en een ding scheelt niemand kijkt je erop aan omdat iedereen weet dat je het niet zelf doet ;D

Succes met zoeken!

Groetjes Sas
 
Hee hoi!
Ja Sas, ben ook helemaal verbaasd. Wij zijn dat ook helemaal niet gewend dat je dat zelf doet! vrienden horen dat toch te doen!
Groetjes Alberdien
 
Nou, hier in de randstad is het toch echt de bedoeling dat je het zelf doet! Al vindt ik het wel een leuk idee dat vrienden en familie het doen. Ik zal eens gaan polsen, haha!
Bedankt in ieder geval voor de ideeen, ik ga er eens over nadenken en het met mijn vriend bespreken.
 
op hema.nl bij ontwerp het zelf, kun je een leuke raamsticker maken voor 19 euro!! Hebben wij voor Diede ook gedaan!! Leuk, simpel, niet te veel toeters en bellen en de prijs is ook nog aardig!!

Groetjes
 
Hoi, ook ik ben in april uitgerekend en wij hebben een krans aan de deur met een knuffelooievaar erin gekocht, met een mooi blauw satijnen lint. Dit omdat ik niet zo weg ben van allerhande zooi in mijn tuin. Er komt nog wel een leuke slinger in het raam, die ga ik samen met de kinderen maken.
 
Wij hadden wel een bord in de tuin maar dan niet zo'n patserig geval. Bij Sven had mijn broer een giraffe gemaakt (Sven heeft een giraffenkamer) en bij Tim heb ik samen met mijn vader een aap gemaakt. Dezelfde aap als op het geboortekaartje (je raadt het al, Tim heeft een apenkamer).
Ook wij kregen een hoop reacties. De borden staan nu op de kamers van de jongens. Hebben ze toch een blijvend aandenken aan die bijzondere dag....

Groetjes,
Maike
 
Ik ben allergisch voor Winnie the Pooh/Nijntje borden etc. Ik had een bord van: www.hetgekleurdehart.nl. leuke ruitjes en stippen etc.
Wat ook leuk is is een namen slinger van stof: www.atelier-magnolia.nl
Of een sticker voor op het raam met de naam van de baby. Heel subtiel, maar erg leuk!
 
Wij hebben bij slingershop.nl een letterslinger gemaakt. Ook wij hebben hier heel veel positieve reacties op gekregen! Ik had alleen bij het maken van de slinger per ongeluk in plaats van een "t" een "i" geselecteerd, die leken heel erg op elkaar. Ik heb de slinger ook toen zo gekregen met een "i", maar nadat ik gebeld had kreeg ik gelijk een nieuwe slinger, wel met de t er in toegestuurd. Echt een topservice, niets anders dan lof!
hopelijk heb je er iets aan:)
 
Groetjes,
Roos
 
Terug
Bovenaan