Leuke kleding kopen ook zo'n drama?!

hoi,
mijn dochter is bijna 11 maanden en ik ben nog steeds 7 kilo te zwaar waardoor ik mt 40 heb, vind het ook echt niet tof!
ik heb nu wat meer hempjes die een touwtje of i.d net onder de borst hebben en daar onder wat wijder uitvallen (esprit)
ik heb ook steeds gezegd dat ik nog bv gaf waardoor ik niet zo mocht lijnen ( kan ook erg goed mezelf voor de gek houden)
en we zijn nu bezig om weer zwanger te worden dus als ik daar ook nog wat van over houd is het echt feest!
ik heb al besloten dat als ik zwanger ben ga kijken voor zwanger yoga en daarna misschien tijdelijk met een personal trainer aan de gang ga aangezien we september volgend jaar gaan trouwen, en ik toch wel niet zo blij zijn als ik dan 80 zou wegen ipv mn oude gewicht van 65
succes met sjoppen!
gr miranda
 
Dat kan ik me voorstellen! Zeker in je trouwjurk wil je er mooi bij lopen. Ik heb al met mezelf afgesproken, als ik in de winter nog e.e.a. aan mijn lijf heb zitten want me stoort laat ik het weghalen... ook al vind ik dat wel heel erg eng. Maar dit aan mijn lichaam vind ik eigenlijk veel enger!!

Succes
 
Hi!
Ik heb hetzelfde probleem, maar heb alleen geen ks gehad.
Ik wilde gaan shoppen en allemaal nieuwe dingen kopen.
Maar toen bedacht ik dat ik beter even een investering kon doen in corrigerend ondergoed.
To ik natuurlijk de nodige kilo's kwijt ben.

Ik ga denk ik zo'n hele hoge onderbroek kopen, zonder pijpen, want mijn oude met pijpen die knelt mijn benen nog een beetje af en dan krijg je zo'n rolletje. Maar hij helpt bij mijn buik prima!

Voor mij scheelt het dus een hoop geld, want ik pas mijn oude kleren dan wel weer. Nu deed ik ze niet aan omdat je dan die flubberende buik ziet hangen. Ik had wel wat truitjes met een hoge taille en dan wat loshangend daaronder gekocht, bij de C&A. Vero Moda enzo durf ik niet eens te proberen; te frustrerend. Ik heb ook maar een badpak gekocht, want ik heb ENORME striae.
Was ook 25 kg aangekomen en begon al op 76 kilo...duuuuussss....
 
Wat ik nu ook doe ( omdat ik lui ben en dan de deur niet uit hoef) is iedere dag op Net5 "work that body" of "Move that body" ofzo opnemen met Carlos.
Dan doe ik lekker die twintig minuten mee, voel ik me ook weer een beetje ok, haha!
Natalie
 
hoi hoi

Ik heb 11 april een spoed keizersnede gehad en sinds deze week is de wond pas dicht ! (had een bacterie opgelopen na de bevalling)

Ik draag nog steeds mijn zw kleding, tja de stukken stof is wast hinderlijk maar het zit wel lekker ;)

En ik was maar 6 kg aangekomen maar heb wel veel striae's. Maar zit nog steeds zit ik niet onder mijn eigen gewicht voor de zwangerschap.

Sommige mensen hebben gelijk hun eigen figuur weer terug en sommige niet.
 
ik denk dat he took wennen is aan je nieuwe lichaam...
ik moet dat namelijk ook heel erg! wat kilo's betreft ben ik er goed vanaf gekomen, ik weeg 3 kg lichter dan voor mijn zwangerschap.

Swen is inmiddels bij een half jaar oud, maar ik vind ook niets van mijn kleding nog leuk staan. ik heb namelijk nog wel een buikje, alleen bijna geen benen en kont meer... dus de verhoudingen zijn nogal verandert.

daarbij moet ik met bovenkleding ook nog opletten of ik er wel handig borstvoeding in kan geven, uds kan ik ook niet alles dragen. pfff!

hier zit dus nog iemand in een lichtelijke identiteitscrisis...

 
Hi Sabrina,
ieder zijn eigen startgewicht natuurlijk, al lijkt het in deze wereld echt al veel als je 76 kilo weegt, ik hoor iets te vaak naar mijn zin dat mensen daaronder zitten, hihi...

Ik ben met veel moeite voor mijn zwangerschap op dat gewicht terecht gekomen, was soms wel even slikken, had het gevoel dat het allemaal voor niks was geweest.

Maar goed, er valt altijd wel wat te zeuren. Niet in de laatste plaats door wildvreemden. Tijdens mijn zwangerschap werd ik altijd enorm gevonden. Een vriendin van mij heeft een heel bescheiden buik en die krijgt constant opmerkingen over dat ie zo klein is.

Vandaag vond ik wel dat ik een bepaalde combinatie toch wel erg vaak aan heb en dat de rest gewoonweg niet staat/zit, de striae zit tot onder mijn oksels, ik heb spekarmen en daar heb je dan weer geen corrigerende onderbroek voor...
Mijn huid is goed lastig en mijn doos voelt niet als vanouds en blas bla bla...Zo'n dag had ik dus...

Morgen weer eentje, lekker zondag, mooi dat ik mijn joggingbroek aanhoud! Hahaha!
 
Terug
Bovenaan