Leuke kleding kopen ook zo'n drama?!

Ja, dat valt niet mee he Eilatan? Sommige hebben een klein buikje aan de zwangerschap over gehouden ... mjah dat zou mooi zijn maar helaas zijn mijn proporties ook anders dan anders. Nu mijn dochtertje zwaarder en zwaarder wordt, worden de spekarmen ook minder hahaha. Na 10 maanden zoeken heb ik eindelijk 1 lekkere broek gevonden die ook mooi zit ... pfffffffffff .... blousjes verhullen ook wel wat.

Hier loopt een lange vrouw met een knikker buikje ... ik was een soort van neushoorn, opgeblazen en wel. Wat een afzien.

Ook schat ik mezelf nog wel op 80 kilo ... durf niet op de weegschaal ... zonde van mijn humeur!!!

Groetjes ...

 
anders gewoon zwangerschapskleding aan doen.
die broeken zitten lekker hoor waardoor je geen overhangende buikjes hebt en niet van die dingen aan de achterkant!
en gelukkig is de mode van nu wat wijder allemaal, kan ik mooi mijn overgebleven buikje verbergen,
op de een of andere manier kan ik me niet tot fanatiek lijnen en sporten zetten.
groetjes marielle
succes allemaal!
 
Ik ben errug blij met de tunieken! Heerlijk lang en een beetje wijd, kun je mooi alle probleemgebieden camoufleren en er toch leuk uitzien. En verder (spijker)broeken met elasthaan, zodat je er lekker in kunt bewegen.
 
Tunieken zijn de bom!!!
En mijn onderbroek werkt prima, voor 15 euro bij de Hunkemoller heb je in ieder geval geen rol meer, hij wordt mooi "verdeeld", uitgestreken, haha!

Ik heb ook geen trek om te sporten en voorlopig zie ik ook even niet wanneer ik dat dan ergens zou moeten doen. Ik softbal graag, maar daar heb je weinig aan qua vetverlies. Broodje kroket met mayo na de wedstrijd, dat heb ik aan softbal...

Ik koop nu truitjes met een wat stuggere stof, die wat wijder vallen.

Natalie

 
Denk dat de kilo's niet eens heel veel uitmaken, maar dat het meer iets is dat je moet wennen aan je nieuwe uiterlijk. Ik zit zelf gewoon weer op mijn oude gewicht, maar kan mijn oude kleren echt niet meer aan. Heb bredere heupen gekregen, een hangend buikje, waardoor al mijn spijkerbroeken gewoon veel te strak zitten. Strakke tshirts hoef ik eigenlijk ook niet te dragen, omdat je dan al dat hangend vlees ziet zitten...

En ook in de winkels kan ik gewoon niets leuks vinden, niets staat leuk... heb dus kleren uit de kast getrokken die ik voor de zwangerschap, maar ook voor een langdurig lijnproces heb gedragen. Die zitten tenminste nog lekker.

Wat ik bijv. veel aan heb is een legging met een rokje er boven. (zou ook ideaal wezen als je een ks hebt gehad) of een spijkerbroek met daarover heen een lang tshirt (tot op je kont) en dan een leuke brede riem om je middel om al dat extra vel te verbergen (dan krijg ik allemaal complimenten dat ik er zo goed uit zie :D)

En verder geef ik volledig borstvoeding, waardoor ik niet heel veel mag afvallen. Maar ik loop nu 1 keer in de week op een avond met een vriendin. Zitten nu op zo'n 15 km per keer. Niet zo zeer om de kilo's er af te krijgen, maar meer om alles wat strakker te krijgen. Even van te voren voeden, daarna slaapt de kleine (en papa oppas) en als je weer thuis komt weer voeden. Kan precies!!

Succes iedereen!!!
 
Terug
Bovenaan