Leuke kleur voor op de babykamer?

A

Anoniem

Guest
Welke kleur doen jullie op de babykamer op de muur,of behang? En wat voor spullen hebben jullie als thema's?
Grtz An

Hoi,

Voor onze dochter hadden we aquablauw en wit op de muur en de meubels en accesoires aquablauw, limegroen en wit.
Wij hadden al spachtelputz op de muren, maar je hebt echt fantastisch leuke behang overal!
Met geweldige prints. Dat zou je uitgangspunt kunnen zijn. Een druk behang voor één wand en de kleuren  daarvan laten terugkomen in de rest van de kamer.

gr,
Sabine  

hoi hoi

Ik heb een rooie muur en 3 creme kleurige muren! De rest van de kamer wordt rood met oranje! Op de badspullen enz staat bij mij tijgetje!

kijk maar op me site
http://www.frummelnorde.beebiesite.nl/

kus kus

mooie kamer coortje!!

WIj hebben limegroene muren (meer pastel dan keigroen) met een aqua plafond en witte accenten en meubels en een drakenthema, voor foto's kan je kijken op onze site www.martin-isabel.nl

Hoi An,

Wij hebben gekozen voor 3 zachtgele en 1 lila (iets donkerder) muur. Het raamkozijn en de deurpost zijn ook lila.

De meubeltjes zijn creme / vanille  en de aankleding en de rest van de spulletjes zijn ook creme.

Wij weten niet of het een j / m gaat worden dus leuke kleuren voor allebei de geslachten, vinden wij.

Veel plezier met uitzoeken en klussen.
Ik ben ook nog lekker bezig.
Vandaag lekker het kamertje soppen en dan het wiegje optuigen en de rest aankleden.

Kruimel

Apart zeg heb nog nooit die kleuren combi gezien ben meteen nieuwsgierig ernaar! Heb je al foto's? lila vind ik erg gave kleur!

Hoi Ponyville,,

Nee, ik heb nog geen foto's. Het is nog helemaal niet af.
Vanmiddag komt mijn moeder en dan gaan we soppen, wiegje optuigen / aankleden, spulletjes inruimen, gordijnen ophangen etc.......

Die kleurencombinatie kwamen we toevallig tegen  bij de bouwmarkt.
We zaten eigenlijk aan geel / oranje te denken maar toen zagen we plaatjes met deze comi en waren er meteen weg van. Inpikken die hap dan.
Zo kom je nog eens aan heel verassende combinaties. Nooit aan lila gedacht eigenlijk maar staat wel hel erg leuk.

Het hoort lila te zijn maar in bepaald licht lijkt het ook wel een beetje blauw.

Zodra ik foto's heb zal ik ze plaatsen.

Ik vind dat jij ook een heel lief kamertje heb.
Ik wilde in het begin ook graag limegroen maar dan met witte meubeltjes (zoals jij).
Maar aangezien wij nu voor creme meubeltjes hebben gekozen vond ik limegroen er niet fris bij staan. Dus ik moest mijn plannen een beetje omgooien .
Dus jij heb nu eigenlijk het kamertje wat ik eerst helemaal in gedachten had.

Kruimel ( 30 wkn )

ach ja zo zei ik vroeger altijd dat ik alles wit wilde als je zwanger ben veranderd blijkbaar ook je kleurgevoel haha

Ja leuk he hoe zo'n idee helemaal om kan draaien als je wat anders leuks zit.

ALs het beetje blauwig is zal wel iets met lavendelkleur zijn dan?? dat is iets blauwiger dan lila, nou veel plezier vandaag!!

Terug
Bovenaan