Leuke kleur voor op de babykamer?

Hoi dames,

Hoor hier inmiddels niet meer, maar kan het niet laten...

Onze babykamer is zwart/wit! Iedereen vond het raar, maar zijn allemaal bijgedraaid als ze het zien. Kamertje staat vol met rode accenten en op het zwarte gedeelte (bijna de hele kamer)  heb ik Diddl-schapen geschilderd.

Onze zoon (3,5 mnd)  begint al te kraaien van plezier als hij op z'n kamertje is en verdraaid z'n hoofdje bijna om zo maar zijn schapen te kunnen zien.

Wij houden erg van anders...    

Succes met klussen!

Groetjes,
Annemarie
mv Daniel

Hoi Meiden,

Onze beby kamer heeft twee donker paarse muren en de twee andere muren zijn creme kleurig. De meubels zijn roomwit met veiligheidsglas voorzien van kroontjes op het glas en als knoppen en beuken blad alles is van prenetal. verder hebben we imbetween gordijnen hangen en een verduisterings rolgordijn. Hebt ook een rieten schommelstoel staan van babypark met een creme kleurig kussen erin en ligt er een creme kleurig schapenvachtje op de grond ook een creme kleurige clamboo en verder hebt ik 1 groot fotolijst hangen met de 3d echo erin en een andere met 5 echo's erin.

We missen nog 1 ding en dat is ons kindje.

Veel succes met jullie zwnagerschappen.

Liefs Fruit Girl 38 wk zwanger ( Augustus forum )

Hoi An,

Ik ben 30 wkn + 1 dag (vooral die ene dag niet vergeten).

Zoals ik gisteren al schreef zijn mijn moeder en ik gisteren aan het soppen gegaan, hebben het wiegje (waar ikzelf ook in heb gelegen vroeger) in elkaar gebouwd en aangekleed en de rest van de spulletjes in de kasten gelegd.

En het is echt SUPERRRRRRRRRR mooi geworden, helemaal zoals mijn hubbie en ik het in gedachten hadden.
Het geheel moet natuurlijk nog een beetje opgeleukt worden met schilderijtjes etc etc.........

Maar het resultaat tot nu toe vinden wij echt helemaal geweldig.

Kruimel

Hallo,allemaal
Ik ben vandaag nog maar 17 weken,vergeleken bij jullie is dat kort!
Leuk al die berichtjes over de kamertjes,hoe het bij anderen eruit gaat zien!
Al leuke namen uitgekozen? Wij hebben de jongensnaam al.maar voor meiden vind ik het zo moeilijk joh!
En hebben jullie al kids? Ik heb een dochtertje van net 4,en een zoontje van 2.5,en nu dus nummer 3!
Ben benieuwd...
Grtz An

witte meubels.... en grote witte kast tegen een lichtblauwe muur waarvan je alleen een stukje blauw boven de deur ziet :p dit zat er al op... de grote muur is een aparte kleur paars (zelf gemengd met restjes omdat ze volgend jr waarschijnlijk gaan renoveren en t dus zonde vind om er dan veel geld aan te besteden)   en de andere muur is beetje creme.. plintjes en rolgordijnen waren al lila en laten we ook zo hangt nog ma 2 jr...

al met al is het erg mooi geworden al zeg ik het zlef haha :p
vd week alles schoonmaken en meubels inrichten en aankleding doen enz...

Hallo

hier foto van kamertje voor onze kleine.
Is nog niet helemal af, moet nog beetje aankleden met dekoraties, wat mantjes, mooi dekentje voor de wieg, aankledkusen en zo

Suc6 met jullie kamertjes

hallo hier bernadette uit zwolle .

mijn babykamer ziet er als volgt uit
de muren zijn bekleed met glasvezelbehang de ene kant zacht geel en de andere kant zacht teracotta kleur
de meubeltjes zijn landelijk en in de kleur room wit, verder heb ik als ass aan de muur  zwart smeedijzer foto lijsjes  en een hanglamp ook van zwart smeedijzer, dat smeedijzer komt namelijk weer terug in de handvaten van comode en van de kleding kast.
op de vloer heb ik eiken planken.

vrijdag 30 wk

Terug
Bovenaan