Leuke kleur voor op de babykamer?

Jullie zijn allemaal al zo bezig met het kamertje! Wij hebben nog nix gedaan,en we hebben alleen nog maar een (wit) ledikantje van de vorige 2! Wel een gave witte commode gezien bij Ikea.niet te diep want het is een piepkamertje! Maar dat aquablauw,dat is toch dat gave blauw wat je tegenwoordig zoveel ziet in woonwinkels? Dat gaan we waarschijnlijk doen op 1 muur(tje) Dan de andere 3 muurtjes wit,en dan op 1 muur grote uitgezaagde cirkels (verschillende) maten,grote&kleine! Gezien in een folder bij de Hema..Hier in de buurt woont een man die uit hout elke naam zaagt,groot of klein wat ik maar wil! Daar laat ik ook zijn of haar naam uitzagen,die ik dan in aqua verf,en op die witte muur plak! Vond het ineens wel een goed idee! Maar nog meer ideeen zijn altijd welkom hoor! Veel plezier met alle kamers inrichten enz...
grtz An

wij hebben de babykamer zacht roze met creme..
dit weekend wordt er nog laminaat gelegd, want een blauwe vloerbedekking
is het toch weer net niet...
de acc. hebben we met winnie de pooh gedaan..
de meubels zijn off white, en alles van de zelfde serie..

Leuk idee met die cirkels! Ik zocht nog ideeën voor op de muur, lijkt me wel wat.
Wij hebben een notenhouten vloer in de kamer, bijna witte muren, witte meubeltjes met noten accenten en verdere accesoires in limegroen.
Maar voorlopig is onze babykamer ook nog niet af hoor! We moesten er nogal wat aan doen en tegelijk onze eigen slaapkamer (we hebben van  een slaapkamer weer  twee gemaakt), maar t schiet nu op. En ach, het wiegje is af, alle noodzakelijke dingen in huis, dus als t komt dan  komt t hoor.
Veel plezier met bedenken en inrichten!

grts, daantje

Hoi hoi!
Wij hebben de muren lichtgroen geverfd, een soort limegroen, maar dan iets minder fel. De meubeltjes zijn lichtbruin (kast) en whitewash (commode en ledikantje). Verder hebben we een schilderij met Tijgertje en 3 plakfiguren (van foam) van Mickey, Pluto en Donald gekocht. Mijn vriendin is erg creatief, en wou ook nog een schilderij maken om aan de andere muur te hangen, maar dat is nog een verrassing wat dat wordt.
groetjes van Iejoor

bij ons heeft het kamertje aan een wand een groene kleur en de andere drie wanden zijn geel. De meubels zijn wit en de kleuren groen geel en blauw (met af toe wat oranje ) gaan terugkomen in de rest.

Ik twijfel alleen nog of we gordijntje kiezen of rolgordijnen.

hai,
Ons kamertje wijkt denk wat af van de rest. Op de ene muur hebben we bruin-oranje-geel jaren zeventig behang, met grote circels. De andere muren zijn oranje. De meubels donker hout, een oude commode en een schommelwieg. de gordijnen zijn rood (organza stof), er hangen rieten rolgordijnen. Ik hou helemaal niet van Winnie de Pooh en dat soort dingen. het thema van ons kamertje is oosters. Er hangen allerlei mobielen aan t plafond met olifantjes ( voor veel geluk), een mooie kralen lamp, en een schilderij met allemaal poppetjes gemaakt door een jongen met een verstandelijke handicap. Al met al een prachtig sfeervol kamertje!

Groetjes Soela

Hai Soela
Gaaf ook zo'n idee voor op de beebkamer! Weer eens wat anders!
O ja hoe ver zijn jullie allemaal met je zwangerschap?
grtz An

quote: an1977 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-08-2007 10:29:06'));

Hai Soela
Gaaf ook zo'n idee voor op de beebkamer! Weer eens wat anders!
O ja hoe ver zijn jullie allemaal met je zwangerschap?
grtz An

Ja klinkt erg warm Soela wat je ermee hebt gedaan!

Ik ben nu 35 weken maar kamertje was al klaar met 12 weken (op plafond geloof ik na)

Terug
Bovenaan