Leuke kraamkado's gekregen???

Hallo dames,

Hebben jullie leuke kraamkado'tjes gekregen??? Wij hebben wat dat betreft niet te klagen. Er is alleen 1 pakje wat toch echt voor jongens is bedoeld! Ik snap dat niet zo goed hoor.... Ons geboortekaartje was al roze. Waarom dan iets voor jongens??

Jammer,  het komt bij de Prenatal vandaan en het is wel leuk (voor een jongen dan)

Wij hebben ook geld gekregen! Wel makkelijk, heb d'r een babyfoon van gekocht.

Maar goed, jullie leuke, gekke of misschien ontroerende kado'tjes gekregen?
Groetjes  Sandra
(mv Isabelle en Madeleine)

Laura is op een zaterdag om 12.10 uur geboren en mijn ouders hadden om 15.00 uur al een gouden armbandje met haar naam erin gegraveerd voor haar (ik stuurde ze even naar het dorp voor kleinere mutsjes).

Verder kregen we een kinderstoel, bakken met kleding, speelgoed en een besteksetje met haar naam en geboortedatum erin.

Groetjes Ilona

hoi,hoi,

Evi kreeg van mijn moeder een gouden arm bandje met een klein beertje eraan. Verder kregen we veel kleertjes, geld, wipstoeltje en veel speelgoed.
Er was eens ding dat ik dacht , dat was een blauw met wit dik gebreid vest maate 62. Evi is toch echt een meisje en tegen de tijd dat ze hem aan had gekund was het niet echt dik vesten weer.

groetjes Sonja

Hooi
wij hebben veel leuke kraam kado;s gekregen..
veel kleertjes geld. wipstoeltje..enzv...

Alleen hebben wij dus een jasje gekregen ( heel leuk jasje)
Maatje 68
alleen is dus een winterjasje en ga ik hem dus niet aan doen met dit weer...

groetjes sylvia

Ik heb hele leuke dingen gehad hoor, maar wat ik opvallend vond is dat je bij de eerste veel meer verwend wordt dan bij de tweede (ben zeker niet ontevreden mocht dit zo klinken) en er zijn veel minder mensen geweest! Zijn er meer mama's die deze ervaring hebben of ligt het aan mij??

Groetjes Yvonne

wij zijn de eerste in onze vriendenkring met een baby, dus we heben veel dingen gekregen die we niet kunnen gebruiken. Jammer, maar ik neem het ze niet kwalijk, tot voor stond ik zelf ook nog te flapperen met mijn oren bij termen als hydrofielluier en zinkzalf...

Afgelopen weekend kregen we een hobbelpaard,.... heel leuk maar GROOT!!! Daar kan hij pas op als hij 3 is!! En we wonen niet zo groot. Dus tot die tijd hebben we een groot houten beest in de kamer waar we de hele tijd tegen aan lopen...  Da's toch wat minder.

haha wat een grap, ik zie het al voor me, jullie op de bank om tv te kijken,maar ipv de tv zie je een groot paard...
wel een leuk kado, daar heeft iemand heel goed overnagedacht om dat aan jullie kindje te geven...en ze kunnen al vrij snel (nou ja met een jaar ofzo)op zo'n ding hoor, moet je hem alleen even vasthouden maar ik wed dat ie het helemaal geweldig zal vinden

groetjes   Yvonne

Hey Yvonne,

Om nog even terug te komen op jouw berichtje....
Bij ons ging het ook om een 2e en wij hebben net als jullie idd veel minder gekregen. Bij de 1e waren we ook de eerste in de fam. Dus dat was wel weer overdreven hoor. Heel veel dingen konden we niet gebruiken. Zonde van het geld!

Nu bij onze 2e dochter is het echt totaal anders. Er zijn veel minder mensen op kraamvisite geweest en we hebben ook veel minder kado's gekregen. Gek eigenlijk, net alsof een 2e minder belangrijk is ofzo.....

Ik denk dat bij heel veel mensen dit zo is..
Groetjes Sandra

Terug
Bovenaan