@ yvonne en Sandra:
Hier hetzelfde, bij de oudste dochter 5 maand 3x in de week visite gehad, bakken vol cadeautjes en stapels kaarten.
Bij Indy, slechts een paar visites, rare cadeautjes gelukkig wel veel kaarten van mijn andere forum voor in het plakboek.
Kan me er nog steeds kwaad om maken, Indy is net zo mooi, net zo bijzonder, net zo uniek en net zo geliefd als Luna..waarom zijn die sjappies dan te beroerd om gewoon even langs te komen en 30 minuten net te doen alsof ze fatsoen hebben!
Heb ook gelijk iedereen die te beroerd was iets van zich te laten horen van de gasten lijst van de bruiloft gehaald (scheelt weer in de kosten haha). Als ze bij zoiets moois niets van zich laten horen hoeven ze ook niet op mijn kosten komen drinken.
Tja we hebben dit keer nogal vreemde cadeautjes gekregen eigenlijks, veel speelgoed voor de oudste. Slaat toch nergens op, geef dat maar met haar verjaardag.
Kleding uiteraard veel in de verkeerde maat. Indy is prematuur geboren en kreeg zomer kleding in maat 74! Nu heeft Indy de schade wel helemaal ingelopen (is zwaarder dan Luna op dezelfde leeftijd haha) maar 74 is toch wel heel hoopvol gedacht. En tja een zomerjurk met maillot en trui eronder is ook geen gezicht.
Van mijn schoonouders heeft ze een heel mooi armbandje gekregen, gegraveerd, net als haar zus. Verder hebben we tegen vrienden een webadres gegeven waar ik een soort verlanglijstje op had gezet.
groetjes Chislaine