Leuke meidennamen

Hallo,

Mijn dochters heten Demi en Jinte.

Namen die in onze omgeving voorkomen;

Isa
Fenne
Pem
Iris
Mara

Laat je weten als er iets leuks voor je bij zit.

Groetjes

Hallo,

mijn dochtertje heet Nyala. En ik vind dat nog steeds de mooiste meisjesnaam die er is, hihihihi. Het betekent zomer in zigeunertaal. Maar ja ieder heeft zun eigen smaak....succes ermee in ieder geval.

Groetjes

Heey,

mijn meiden heten Nikki en Aimy, vind ik helemaal geweldige namen tuurlijk!! Nikki hadden we als naam al lang voor we uberhaupt voor kinderen gingen al...en bij Aimy hebben we wel even getwijfeld, ik wilde eerst Danni, maar we wonen in belgie, en daar zeggen ze het letterlijk uit!!

Succes met het kiezen van een naam voor  je kleine meid!!

Groetjes Valerie

quote: Valerie79 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-11-2007 12:25:06'));

Heey,

mijn meiden heten Nikki en Aimy, vind ik helemaal geweldige namen tuurlijk!! Nikki hadden we als naam al lang voor we uberhaupt voor kinderen gingen al...en bij Aimy hebben we wel even getwijfeld, ik wilde eerst Danni, maar we wonen in belgie, en daar zeggen ze het letterlijk uit!!

Succes met het kiezen van een naam voor  je kleine meid!!

Groetjes Valerie

zeggen moet natuurlijk spreken zijn hahahaha!!!

Mijn dochter heet Julia. Dat vind ik echt een supernaam! Verder vind ik Indy ook erg mooi! En nog een aantal namen die al genoemd zijn, zal ik dus niet herhalen!
Vind meisjesnamen veel makkelijker, wat dat betreft liever een meisje, hahaha

o, en wat vind je van Fay? Zo heet het dochtertje van mijn beste vriendin, ook erg mooi!

-Nina
-Beau
-Sanne
-Lola (erg leuk!!!)
-Maxime
Moeilijk zeg,al die namen!
Bij ons heeft het ook ff geduurd voordat we de namen wisten!
Zet (onze)meidennaam er (nog) niet bij,je weet maar nooit of iemand
het herkent.toch?
Succes....grtz An

Terug
Bovenaan