Leuke meidennamen

Hai,

Ik hoor hier niet meer thuis inmiddels maar misschien heb je hier iets aan...
Onze dochter heet Mette en daar krijgen we ongelofelijk veel positieve reacties op. Dit hadden we echt nooit verwacht maar hij valt dus erg goed. Ik ben zelf helemaal niet van de engels klinkende namen en ook niet van de italiaanse. Meer van het hollandse en scandinavische. Emma vind ik bv ook erg mooi maar Mette vonden wij weer net iets aparter. Haar 2e naam is trouwens Nina. Mette blijkt een erg temperamentvol en stoer klein wijffie en die naam past voor ons gevoel helemaal bij haar. Het is dus geen lieflijk meisje wat Sophie had moeten heten ofzo.

Succes met kiezen!
gr.Ing

Hoi,

Mijn dochtertje heet Josefien!
Verder had we ook op ons meisjesnamen-lijstje staan Olivia (leuk te "veranderen" in Livia, Olijf, Lief  etc).

Gr,
Maria

Wij hebben voor een meisje:

Mila
Dyonice
Jayda
Zara
Zenna
Jenna
Roxann
Kyra

En voor een jongen:

Dean
Ryan
Bryan
Dustin
Nigel

En onze eerste zoon heet Tristan.

Hoi,

Wat dacht je van Benthe? Zo heet mijn dochter..

Verder: Laura, Hilde, Marloes, Anne,Nienke, Mandy..

Groetjes
Maranke

hey meiden,ik hoor hier inmiddels niet meer thuis maar even meelezen is altijd leuk..
maar wat denk je van JAYDA?? onze kleine meid heet zo en we krijgen superleuke reakties.we zaten voor een meid te dubben tussen jayda en sterre en tijdens de weeen toen de vk onderweg was hebben we de knoop doorgehakt,en moet zeggen da superblij ben dat t sterre niet geworden is,jayda past echt bij mn kleine prinses.

andere namen;
-danischa
-tess
-britt
-levana
-indy
-xennah
-cheyenne

succes!!

Hoi,

Wij hebben:

Shaylee