Leuke moeder

nou nou,het is wel vervelend maar kut moeders is een beetje overtrokken.
en de baby niet alleen laten straks met je moeder............tututututu dit heeft er helemaal niets mee te maken.
het is heel vervelend maar ergens ook weer bergijpelijk:je moeder wordt oma en is natuurlijk trots.ze had waarschijnlijk gehoopt dat je er niet achter zou komen.
 
wat een gezeur dit
ik vertelde al tegen iedereen met 5 weken at ik zwanger was was ook zo blij dat het na een tijdje eindelijk gelukt was
en ik heb zoiets als het verkeerd gaat ,heb je wel genoeg steun van idereen ,of je hoeft niet tegen iedereen te vertellen waarom je zon kut humeur heb
maar kut moeders nou sorry wat denk je zelf dan wel voor moeder te worden
stelletje imbecielen
els
 
Mijn moeder heeft iets identieks gedaan, en ik was echt verontwaardigt. We waren het al een poos aan het proberen en we hadden net de eerste stappen richting de medische molen gezet toen ik het niet meer hield en het aan mijn moeder heb verteld (dat het niet lukte). Enkele weken later bleek ik zwanger (joepie!) maar dat ging na 9 weken mis...
We hadden het net aan de naaste familie verteld, dus viel er weinig "recht te zetten" .
Maar na een paar dagen kreeg ik een kaartje van een oud-collega, dat ze het erg jammer vond van mijn miskraam....
Huh?! Ik wist dat ze samenwerkte met mijn moeder, dus ik hoefde me niet af te vragen hoe ze aan die info kwam. Ik heb mamaatje wel verteld dat ik het echt heel vervelend vond, maar daar bleef het voor mij bij. Toen ik het s'avonds aan manlief vertelde ging hij direct verhaal halen (ai...) en dat was geen mooi plaatje... Mijn man en moeder hebben behoorlijk ruzie gehad, en nu ik weer zwanger ben houdt ma d'r mond weer zo stijf dicht dat je zou verwachten dat ze het NIET weet...Ze is beledigd , gedeeltelijk terecht, want ze heeft gezegd dat zij en dat meisje al langere tijd met elkaar praten en dat ze erg verdrietig was geweest en het gewoon kwijt moest. Maar een belofte is een belofte....Zeg het tegen je moeder, vraag of ze het aan meer mensen heeft gezegd en laat haar beloven dat ze het niet nog verder verteld. En vergeet niet aan te geven hoe belangrijk het voor je is! Geen ruzie maken, maar je hebt recht om boos te zijn.
Fijne zwangerschap!
 
Als je je moeder "belast" met zulk groot nieuws, lijkt het mij niet zo vreemd dat ze dat zelf ook ergens kwijt wil.
Wij hadden zoiets van: we vertellen het aan iedereen tegelijk, dan krijg je dat soort vervelende situaties tenminste niet, en zadel je ook niet iemand op met nieuws waar hij/zij graag over wil praten, maar dat niet mag.

Het is niet netjes dat ze tegen je gelogen heeft, maar blaas het niet zo op joh.

Ýk krijg hier een beetje een: eigen schuld, dikke bult gevoel van :)

Groetjes
Tonny, mv Thomas en "Jopie" (38+2)
 
Lekkere aardige mensen surfen hier rond zeg! Sommige schilderen me hier af alsof ik een eersteklas bitch ben en mijn moeder een zielige en trotse oma. IK heb nog nooit gezegd dat ik mijn moeder een KUT-moeder vind Els, en ik vind het ook zeker belangrijk om geen slaande ruzie met haar te krijgen. Maar wat zij heeft gedaan was gewoon een beetje roddelen, want zo ontzettend close is ze niet met die oudtante. Ze is zelf iemand die er altijd de grootste hekel heeft aan mensen die liegen en ik vind dat dus ook. Het is absoluut niet zo dat ik de grootste hekel aan haar heb en dat ik mijn moeder haat ofzo, we kunnen juist heel goed met elkaar door een deur heen. Maar ik vind het echt super onaardig dat sommigen van jullie me puur afkatten terwijl ik gewoon mijn verhaal kwijt wil, dat er mensen zijn die aan de hand van opmerkingen van anderen een beeld van mij proberen te vormen en zeggen dat ik een imbeciel ben. Ik weet niet of jullie wel eens de inleiding van dit fourm hebben gelezen, daar staat namelijk:

"Iedereen die zwanger is heeft wel eens onzekerheden. In dit forum kun je met je vragen terecht en lezen hoe andere aanstaande ouders hiermee omgaan."

Bovendien was mijn moeder degene die meteen na mijn miskraam zei dat ze het zo snel mogelijk weer wilde weten. Als iemand zo snel mogelijk weer wil weten dat je zwanger bent, dient ze gewoon haar mond te houden.

Ik vind het heel vervelend, maar door te reageren op vervelende berichtjes, terwijl je eigenlijk vooral steunbetuigingen verwacht, voel ik mezelf echt zo'n brulkikker, terwijl ik dat normaliter helemaal niet ben. hihi...
 
Terug
Bovenaan