Leuke naam gezocht

adire vind ik ook mooier klinken,
maar (ben meer frans georienteerd dan klasieke talen) ik zou denken dat je een communicatiebureau hebt (dire = zeggen / spreken) en 'iets te zeggen' ("a dire") hebt.

hoi hoi,

het klinkt wel heel mooimaar doe je er ook nog iets anders bij die naam zodat mensen weten wat voor therapie je hebt want het is wel handig om het kort maar krachtig alles bij elkaar hebt en het dan ook voor iedereen begrijpbaar is.
want een klus zo hè het verzinnen het is ook niet niks.
nou succes nog en we horen het wel.

groetjes claudia mama van chris01-02-07

De gegeven suggesties vind ik allemaal wel wat hebben! Zelf zou ik er inderdaad voor kiezen om de naam die je mooi vindt te combineren met een woord dat aangeeft wat je doet. Dus wel reflexzonetherapie in je naam verwerken. Is hier een afkorting van? Dan zou je die mooi kunnen gebruiken.

Groetjes,
Dionne

Hoi,
leuk een eigen praktijk.... maar moeilijk zo'n naam. Ik vind Adire ook mooi, alleen wel heel vaag. Dat is zo moeilijk hierbij.
Leuk dat er zo veel mensen op het Gym hebben gezeten. Ik ook 2 jaartjes, toen over naar Havo en daar in de vierde blijven zitten  Knap he! Het is wel het beste wat me ooit is overkomen....
Ik raak een beetje off topic merk ik.
Succes met je praktijk en het vinden van een goede naam.
Groetjes Veerle

Goh, dat zoveel mensen Adire nog zo vaag vinden... Ik zag het gewoon als een naam, maar dan met een verhaaltje. Ik vind de naam (uitgesproken als aadiere, zoals al eerder eens geschreven werd) zelfs mooi als meisjesnaam.
Ik denk dat het wennen is. Welke naam ik ook kies, over een tijdje is het gewoon de naam van mijn praktijk en denk ik er zelf waarschijnlijk niet veel meer over na. Net als Loek, daar heb ik ook lang 'moeilijk' over gedaan. Nu is Loek gewoon Loek!

Terug
Bovenaan