Leuke Nederlandse jongensnamen

Hoi meiden,

Ik zag dat er al een ander topic geopend was over jongensnamen, alleen staan daar veel suggesties bij die niet onze smaak zijn (namen als Diego, Dylan  enzo vinden we niet zo mooi, ik hoop dat ik niemand kwets...): wij zoeken een leuke Nederlandse jongensnaam, zelf vonden we Giel leuk, alleen vanwege mijn zachte G "bekt" die naam niet zo lekker... een meisjesnaam hebben we gelukkig wel al, alleen is onze inspiratie qua jongesnaam even op, ik hoop dat jullie ons op een goed spoor kunnen zetten!

Alvast bedankt
Liefs Muizeke
(22 weken en 2 dagen zwanger)

hoi hoi

talloze namen zijn ook bij ons voorbij gegaan, en hebben idd wat gevonden als je er egt niet uitkomt heb je ook heel veel boekjes met namen wie weet vind je daar wat in.

ideeen: rick, ton, henri, maarten, lars, daan, niels, levi, ruben.
ik wens je succes

ook in tijdschriften zoals : ouders van nu, jonge gezinnen e.d. staat vaak een top 10
succes
groetjes

Hoi,

Ik vind Willem een leuke Hollandse naam. (uiteraard heet één van mijn zoontjes zo) Leuke Hollandse namen vind je ook vaak in de top 10 van het NRC Geboorteregister

Klik hier voor de link

Groeten,
Maria

hoi,
wij waren ook niet van de "dylan/kevin/justin"-namen hoor. En ieder zijn keuze toch? Wij hebben onze zoon Jaap genoemd, vinden anderen vast weer minder leuk.
Welke wij nog meer leuk vinden: Kas, Teun, Gijs, Daan.
Succes met kiezen!!
Groetjes mira, sinds 02-01 trotse mama van jaap

Sjoerd, Joris, Gijs, Hans, Wouter, Dirk, Allard, Maarten, Erik, Jaap, Joep, Tom, Thomas, Sander, Mark, Koen, Bert, Ed, Gerard, Mathijs, Robin, Ruben, Martin, Martijn,  John, Johan.

GUIDO(lijkt een beetje op Giel en bekt in het brabants ook lekker denk ik, kijk naar Guido Weijers)

Succes en ik gluur stiekem mee, wij zijn er ook nog niet uit qua namen voor beide geslachten, weet je wat zou helpen, als iedereeen die op dit topic reageert alle namen van mannen in hun omgeving zouden op noemen

Terug
Bovenaan