Leuke Nederlandse jongensnamen

hoi,

Wij zijn ook meer van de NL korte namen. Onze zoon heet Stijn, een erg mooie naam dus!

Gijs, Joost, Jasper, Ben, Martijn, en dergelijke staan bij ons op de nominatie voor ons tweede kindje.

Meisjesnaam zijn we allang uit.... maar ik hou hem nog wel voor mezelf;

Carina

Hoi meiden,

Bedankt voor jullie reacties, het viel me echt op dat in dat andere topic zo'n beetje alle namen engelstalig a la Dylan enzo waren... iedereen zn smaak, maar wij zoeken het totaaaaal niet in die hoek, maar ik ben blij dat ik dit topic even geopend heb, want nu komen er meteen wel namen voorbij die wij wel leuk vinden.

Niels, Bas, Teun en Martijn vinden we ook mooi alleen heten onze broertjes/neefjes al zo!

Verder vind ik Daan, Jasper, Maarten en Floris erg leuk > die gaan we zeker onthouden.

Thijs vind ik ook mooi maar mijn vriend heet Mathijssen met zn achternaam, waardoor die combi niet zo mooi is, plus dat namen die om een M eindigen niet zo lekker bekken naar mij mening ToM Mathijssen.
Tsja waar je al niet tegenaan loopt he? Maar goed ik hoop dat er nog meer suggesties komen hier, ben erg benieuwd!

Bedankt

Liefs Muizeke

Hoi Muizeke,

Ik had jouw topic ook al gezien, en   wij zijn ook echt van de nederlandse namen. Jongensnamen geen probleem maar die meidennamen...

Voor jongens heb ik nog wel een paar namen voor je.

Daan, Teun, Joep, Guus, Gijs, Bram..

Zag dat je inmiddels ook al wel een aantal leuke namen had gevonden!!

Succes ermee.

Jij zit toch op het Februari Forum??
Wanneer ben je uitgerekend?

Ik ben zelf 3 Maart uitgerekend dus het zou best nog wel eens kunnen dat ik ook in Februari zal gaan bevallen!

Geniet lekker van je zwangerschap, het gaat zo snel!

Liefs,

Suus
20 weken 4 dagen.

Hoi Suus,

Ja klopt ik ben van het februari-forum, ben uitgerekend op 18 februari van ons eerste ukje! Echt heel spannend allemaal!

Ik post soms hier omdat hier sneller gereageerd wordt dan op het februari-forum

Veel plezier met je zwangerschap en ik ben benieuwd welke Nederlandse namen jullie gekozen hebben, we zullen het wel lezen in maart (of feb)

X Muizeke

Terug
Bovenaan