Leuke Nederlandse jongensnamen

Hoi Isabel, ik heb al een oom die Tijn heet, grappig dat de naam nu weer hot is want mijn oom is echt al 48! Ik vind die naam ook super maar om deze reden kunnen we hem niet gebruiken.

Groetjes Muizeke

Hoi Muizeke,

Ook wij zijn van de echte Hollandse namen. We hebben 2 zoontjes die
Sebas en Syb   ( spreek uit als Sieb ) heten. Volgens mij zijn die nog niet voorbij gekomen.( of ik heb het niet goed gelezen, sorry dan daarvoor. )

Nu ik zwanger ben van de 3e zitten we ook weer aan een echte hollandse naam te denken. Wiebe of Bauke voor een jongen. Benthe voor een meisje. Maar we hebben nog even te gaan, en ik verander nogal op het moment. Ha ha zullen de hormonen wel zijn.

Misschien heb je er wat aan.

Groetjes Ing

Hoi dames,

Wij zijn ook meer van de lekkere stoere hollandse namen. Wij hebben een zoontje Teun en sinds 28-09-07 hebben wij nog een zoontje en hij heet Duuk. Deze naam vonden wij weer net wat stoerder klinken dan Luuk en komt ook niet zo vaak voor.

Liefs Janine

Hoi Muizeke,

Heerlijk al die hollandse namen!!!!
Ik ben blij dat het weer terug komt en ook leuk dat er echt moeite gedaan wordt om een orginele naam te vinden, zelf ben ik daar ook druk mee bezig alleen dan voor een meisje een leuke uitdaging moet ik zeggen.
Ik lees al heel wat leuke namen maar ik heb er ook nog een voor je:

Jurre

Ik zelf vind hem erg leuk het zoontje van een oud collega heet zo.

Nou heel veel succes met het kiezen we horen het wel.

Groetjes Francis

Hai Muizeke,

Wij hebben onze zoon ruim 2 jaar nu Robbe genoemd, is een vlaamse naam maar kan goed in Nederland. We horen de naam zeer zelden en dat was ook de bedoeling onze dochter heet Julia en dat hoor je nou eenmaal heel veel. Maar ja vonden we gewoon een hele mooie naam. Gelukkig hebben we nu nog 7 maanden om een leuke naam te bedenken voor onze 3e uk.
Jullie veel succes met het kiezen.

Groetjes Inge

Hoi Muizeke,

Wat grappig dat je naar nederlandse namen op zoek bent. Ik weet een hele leuke naam voor je. Thijmen klinkt vlot en nederlands.

Wat vind jij?

Gr.
Lelie

hoi hoi

jongens namen:
sam
bas
gerrit
erwin
elco
eelco
jopie'