Leuke positiekleding moet zeker nog uitgevonden worden!!!!!!

Ik ben ook al druk op zoek. Maar tot nu toe nog niet echt veel gevonden. Alles is óf heel duur óf heel somber.
Nou hoor ik van verschillende mensen dat er op de negenmaandenbeurs ook leuke zwangerschapskleding wordt verkocht. Natuurlijk ga ik daar naartoe, dus ik hoop echt dat ik daar inderdaad leuke kleding tegenkom.
Dus voor wie ook naar de negenmaandenbeurs gaat... Wie weet wat je daar tegenkomt!

Miranda

Ik vind de A-lijn die je nu in veel winkels ziet hangen heel geschikt als zwangerschapskleding. Normaal staat dit me niet, omdat ik er dan zwanger uit zien. Maar voor  straks is het ideaal.

Ik vind het juist heel lastig om voor dit moment kleren te vinden. Mijn broeken gaan een beetje strak zitten en  mijn shirtjes worden te kort omdat mijn borsten zo gegroeid zijn. Voor de A-lijn en de echte zwangerschapskleding heb ik nog te weinig buik. Volgens mij zit er wel een markt in: een winkel voor zwangeren tot 5 maanden, dus tot je buik echt gaat groeien.

Idd de keuze is zeer beperkt. Vroeger had je ook nog Promiss, V&D, Didi, C&A. Nu is de keuze minder vind ik, en de afdelingen in bv Etam ik super klein.
Je hebt wel speciaal zaken, maar erg duur. Er zijn wel veel online shops, maar aangezien ik al aardig wat winkels heb bezocht en veel heb gepast, is online shoppen moeilijk. Van elk merk vallen de maten wel weer anders.
Wat wel handig is evt. Wehkamp, otto, neckermann. Als het niet goed is kun je het terug sturen.
Wat ik wel een verbetering vind zijn de buikstukken. vroeger had je van die ronde grote stukken andere stof aan de voorkant, dan moest je echt iets langs erover dragen.

Ik zelf kan mijn kleding van 4 jr geleden niet meer aan. Twee maten te groot dus ik moet op zoek naar nieuw, maar ben nog niet geslaagd en de tijd gaat dringen.
Gr. Niecy

Van een vriendin die vorig jaar bevallen is, heb ik een tas vol kleding van www.bellybutton.de over genomen.
Die hebben echt leuke stoere en toch supervrouwelijke kleding.
Alleen zijn ze,  jammer genoeg, niet zo heel erg goedkoop.

Idd wel een leuke collectie maar pittig aan de prijs, normaal geef ik best veel geld uit aan kleding maar omdat het zo tijdelijk is vind ik het eerlijk gezegd zonde om er veel geld aan uit te geven. Als ik weer eens een off-day heb verwen ik mijzelf misschien wel met een leuke outfit van die site want  ik heb natuurlijk wel  weer leuke dingen gezien.

Groetjes,

Puk  

Ik heb zelf tijdens mijn vorige zwangerschap een aantal dingen bij www.isabellaoliver.com gekocht. Ze hebben een winkel in NY en 1 in Londen, maar verkopen ook via internet. De kleuren zijn redelijk basic, maar daarom goed te combineren met andere dingen en de spullen die ik heb gekocht (1 broek, 1 rok, 1 jurk en 2 topjes) zit hartstikke lekker en je buik komt er heel mooi in uit.

quote: sandra_12345 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-02-2008 10:57:56'));

Ik heb zelf tijdens mijn vorige zwangerschap een aantal dingen bij www.isabellaoliver.com gekocht. Ze hebben een winkel in NY en 1 in Londen, maar verkopen ook via internet. De kleuren zijn redelijk basic, maar daarom goed te combineren met andere dingen en de spullen die ik heb gekocht (1 broek, 1 rok, 1 jurk en 2 topjes) zit hartstikke lekker en je buik komt er heel mooi in uit.

O wauw, dat is idd heel erg mooi. Alleen de prijzen zijn dat wat minder haha. Zeker omdat dit, naar alle waarschijnlijkheid,  ons laatste kindje is, vind ik het zonde er veel geld aan uit te geven. Maar ontzettend mooie collectie!!!

Dat is inderdaad hele mooie kleding! Beetje duur om veel in te slaan voor een eenmalig of laatste zwangerschap, maar aan de andere kant kun je het wellicht ook nog doorverkopen. Dank voor de tip!
Ik heb via de website www.flavourites.nl ook wat sites gezien met zwangerschapskleding. Oa www.bellywisdom.eu die simpele shirts met symbolen hebben, om lekker veel nadruk te leggen op je buik. Iets minder spirituele prints op je shirt vind je bij www.supermom.nl.
En daarnaast hebben ze een mooie verzameling van leuke webwinkels op het gebied van baby's/kinderen/interieur/kleding/tassen. Je bent er wel veel tijd aan kwijt om het allemaal door te nemen...
groetjes, Rudy

Terug
Bovenaan