Ik heb zelf tijdens mijn vorige zwangerschap een aantal dingen bij www.isabellaoliver.com gekocht. Ze hebben een winkel in NY en 1 in Londen, maar verkopen ook via internet. De kleuren zijn redelijk basic, maar daarom goed te combineren met andere dingen en de spullen die ik heb gekocht (1 broek, 1 rok, 1 jurk en 2 topjes) zit hartstikke lekker en je buik komt er heel mooi in uit.
Echt te gekke site en werkelijk prachtige kleding helemaal mijn stijl!!!!! De prijzen zijn idd erg pittig, normaal gesproken koop ik buiten de zwangerschap om rustig kleding in die prijsklasse maar het is maar zo tijdelijk en dat is zo zonde maar wellicht koop ik toch nog iets (kan het toch weer niet laten vrees ik)
Groetjes,
Puk
Echt te gekke site en werkelijk prachtige kleding helemaal mijn stijl!!!!! De prijzen zijn idd erg pittig, normaal gesproken koop ik buiten de zwangerschap om rustig kleding in die prijsklasse maar het is maar zo tijdelijk en dat is zo zonde maar wellicht koop ik toch nog iets (kan het toch weer niet laten vrees ik)
Groetjes,
Puk