quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-07-2007 11:37:52&apos😉);
Het is wel degelijk gekat van missmama naar Esther toe. Je kunt je mening toch ook subtiel geven en zeggen dat je er niet mee eens bent. Niet direct zo van "je hoeft niet met mij mee te leven....." Slaat toch nergens op, want daar gaat deze topic helemaal niet over. Het was absoluut niet "voorzichtig de realiteit" neerleggen. Als het voorzichtig gebracht was op een aardige manier dan is het klaar en niks aan de hand.
En dit is ook het laatste wat ik hier over zeg hoor, verder hoop ik ook dat iedereen snel zwanger wordt en ik gun het ook iedereen van harte hier op dit forum! Succes iedereen!
Yvonne bedankt!!!
Ik bedoelde het inderdaad helemaal niet verkeerd tegenover missmama, maar het was juist lief bedoeld om haar een hart onder de riem te steken... Haar reactie verbaasde me een beetje en voelde als een persoonlijke aanval...
Ik weet inderdaad nog niet hoe alles werkt, maar daarom zit ik ook op dit forum...
Maar Karen, ik ben nog steeds wel blij voor je!!! houd je ons op de hoogte van de verdere ontwikkelingen?
xxEsther