Lich streepje, maar streep = streep!! Raak in de 4e ronde!!

Een streepje is een streepje en dus ZWANGER!!

Gefeliciteerd en geniet ervan!!

Lfs Ilona

De glitters zijn ontvangen!

Karen gefeliciteerd meid! Geniet er van en idd. Streep= streep!!

............en ik dacht dat het gekat was afgelopen, maar heb toch blijkbaar vergist!

Liefs Yvonne

ga toch ook ff reageren. Maar meer op de reactie op missmama.
Zij heeft heel voorzichtig wat realiteit neer gelegd en dat wordt meteen gezien als gekat!
Sorry maar ik denk ook dat sommige meiden af en toe de realiteit compleet uit het oog verliezen.
Laat ik voorop stellen dat ik het geweldig zou vinden als je zwanger bent!
Dat gun ik iedereen op deze site!
Maar het is nog wel erg vroeg om nu al wat te kunnen zien.
Dus hou gewoon een slag om de arm en wacht rustig 1 augustus af.
Ik hoop dat je gelijk hebt!
Maar ik persoonlijk ben pas zwanger als ik twee dikke vette strepen zie.
tevens ga ik pas heel hard juichen als ik de echo zie en de eerste 12 weken door ben, maar dat ben ik en iedereen is anders.

Maar hoop voor je dat je gelijk hebt!

Hopelijk wordt dit niet gezien als gekat want zo is het zeker niet bedoeld!

Het is wel degelijk gekat van missmama naar Esther toe. Je kunt je mening toch ook subtiel geven en zeggen dat je er niet mee eens bent. Niet direct zo van "je hoeft niet met mij mee te leven....." Slaat toch nergens op, want daar gaat deze topic helemaal niet over. Het was absoluut niet "voorzichtig de realiteit" neerleggen. Als het voorzichtig gebracht was op een aardige manier dan is het klaar en niks aan de hand.

En dit is ook het laatste wat ik hier over zeg hoor, verder  hoop ik ook dat iedereen snel zwanger wordt en ik gun het ook iedereen van harte hier op dit forum! Succes iedereen!

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-07-2007 11:37:52'));

Het is wel degelijk gekat van missmama naar Esther toe. Je kunt je mening toch ook subtiel geven en zeggen dat je er niet mee eens bent. Niet direct zo van "je hoeft niet met mij mee te leven....." Slaat toch nergens op, want daar gaat deze topic helemaal niet over. Het was absoluut niet "voorzichtig de realiteit" neerleggen. Als het voorzichtig gebracht was op een aardige manier dan is het klaar en niks aan de hand.

En dit is ook het laatste wat ik hier over zeg hoor, verder  hoop ik ook dat iedereen snel zwanger wordt en ik gun het ook iedereen van harte hier op dit forum! Succes iedereen!

Yvonne bedankt!!!
Ik bedoelde het inderdaad helemaal niet verkeerd tegenover missmama, maar het was juist lief bedoeld om haar een hart onder de riem te steken... Haar reactie verbaasde me een beetje en voelde als een persoonlijke aanval...
Ik weet inderdaad nog niet hoe alles werkt, maar daarom zit ik ook op dit forum...

Maar Karen, ik ben nog steeds wel blij voor je!!! houd je ons op de hoogte van de verdere ontwikkelingen?

xxEsther

Het lijkt mij wel kunnen hoor Karen, want ik weet niet hoe zo'n cyclus je hebt. Maar streep is streep en je ei is echt niet altijd precies 2 weken voor je NOD. Als je een langere cyclus hebt dan is het altijd ongeveer rond de helft, maar iedereen kan een vroeg ei hebben. En misschine is je NOD wel niet goed uitgerekend.

Nogmaals gefeliciteerd hoor!

En ja Esther zo zie ik het ook meid! Trek het je niet aan hoor! Blijf gewoon reageren op de topics en ja je weet nou eenmaal niet alles daarom is het fijn om hier te zijn.

Liefs Yvonne

gefeliciteerd meid!! Een streep is inderdaad een streep!!.. Geniet er maar van..

Liefs debby

Nou lees ik verder en zie ik dat jouw berichtje toch wel het nodige aan discussie heeft opgelaaid...
Ikzelf wist met 2 weken en 6 dagen al heel goed dat ik zwanger was.. Ja ieder lijf is anders en ik denk dat je mag vertrouwen op de testen en je eigen lichaam.. Natuurlijk kan je lichaam je voor de gek houden.. Maar ik vind dat je voorzichtig al best een beetje mag hopen hoor..
Gewoon nog een keertje testen... Ik ga voor je duimen..

Veel succes en ik duim mn duimen eraf!! ;-)

Groetjes Debby

Terug
Bovenaan