Lich streepje, maar streep = streep!! Raak in de 4e ronde!!

Ja Debby, zo is dat, heb je goed gezegd en einde discussie maar hier!
Karen, ik duim ook voor je mee!

Liefs Yvonne

Hoi Karin

Meid een streep is een streep je bent gewoon hartstikke zwanger. Ga er lekker van genieten. Ja hoor je kunt best misselijk zijn vanaf je eisprong tot je NOD of nog langer. Misselijkheid heeft ditmaal met je hormonen te maken. Ieder lichaam is anders en iedereen ervaart het op zijn eigen manier.

Liefs Sharine

Hey Karen!

GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Fijn om je hier weer terug te zien met zulk goed nieuws!
Geniet er van en veel geluk.

Ik heb wat glitters gevangen!! Hopen dat het geluk brengt, mn NOD is tussen gisteren en maandag en tot nu toe nog niks te bekennen!

Liefs Anoek

Hoi Karen,
van harte gefeliciteerd!!! Geniet er van!!

Liefs,

Sara

Hoi Meiden,

Bedankt voor al jullie lieve reactie's! iedereen heeft  inderdaad een ander lichaam, en deze maand ben ik niet eens op het forum geweest. Ik ben ook helemaal niet bezig geweest met Persé zwanger worden...

Missmama: ik kan een heleboel tegen je zeggen, maar ik vind dat verspilde moeite. Succes met zwanger worden, ik hou de eer aan mezelf.

Liefs Karen

Hoi karen,

Meid, van harte hoor ga er maar lekker van genieten

liefs happy

Hallo Dames

Hier de man van Karen hahahaha. Ik zou ook eens reageren (Karen weet ervan hoor). Ik heb met mijn eigen ogen een streep gezien en zoals de meeste hier: EEN STREEP IS EEN STREEP!!! Licht, donker, blauw of paars het zou mij een zorg zijn. De streep is er en staat er.

Wel jammer dat sommigen onder jullie moeite hebben om met anderen te delen in hun positieviteit.

Voor alle andere meiden hier heel veel succes en mijn vrouw houdt jullie op de hoogte.

Grt de man van Karen

Hoi hoi,

hihi leuk zeg de man van karen! Jij ook gefeliciteerd en ga er lekker samen van genieten. Wens jullie een fijne zwangerschap toe en inderdaad ..... een streep is een streep !!!!

liefs happy

Terug
Bovenaan