Wat vervelend! Tip; wees trots op jezelf en je lichaam, trek je er niks van aan! Je hebt 9 maand (als goed is, of korter of langer) je kindje mogen gedragen en moet je kijken wat je er voor terug krijg. Dan maakt dat buikje en/of extra kg helemaal niet meer uit. Je dochter is nog maar 3 maandjes oud, geeft je lichaam de tijd. Bij de één gaat het nou wat sneller dan bij de ander.
Ik kwam 12kg aan tijdens mijn zwangerschap, ik was veel bloed verloren (meer dan 1,5 liter) tijdens de bevalling en was na 1,5 week was ik 8,3kg kwijt. Na 4 maand zat ik weer op het oude gewicht (als het langer had geduurd, had het me helemaal niks uit gemaakt!) Het enige wat ik er aan over heb gehouden zijn (veel) tijgerstrepen (striae), eerst was ik er niet blij mee, schaamte zelfs, maar nu ben ik trots op mn tijgerstrepen!
mn zoontje is nu 9,5 maand en wat ze zeggen; 9 maand zwanger 9 maand ontzwangeren klopt wel en misschien nog wel langer.
Wees trots op jezelf en je lichaam en lekker genieten van je kleine dame! Want de tijd gaat super snel!