Lichamelijke gesteldheid.. (vertel)

A

Anoniem

Guest

Hoi mama's,

Een kind dragen, op de wereld zetten en verzorgen vergt veel van je lichaam.
Te denken aan je bekken tijdens de zwangerschap, een overbelaste arm door het vele dragen of misschien wel nog steeds haaruitval van alle stres en eventueel hormonen.

Ik vraag me dus af;

Hoe gaat het nu  met je lichamelijke gesteldheid ??
Waar heb je (nog steeds) last van??

Esmé mv Kay

Jeetje Esme,

Jij weet ze iedere keer wel te vinden hoor.

Nou, waar zullen we beginnen....
Als eerste nog steeds bekkenklachten, baarmoederverzakking,blaasverzakking en vergeetachtigheid, ik vergat nooit iets, nu vergeet ik echt alles. En ondanks dit alles is een 2e toch zooooo welkom.

Groetjes, Marieke mv Lyanne

Ja, Esmé hoe kom je er toch iedere keer weer op?! Leuk hoor!!
Eerlijk gezegd heb ik helemaal geen lichamelijke klachten over gehouden aan de zwangerschap en of de bevalling. Dat is niet zo strak in mijn vel zit en wel wat slanker zou willen zijn, is iets waar ik voor de zwangerschap ook al last van had, haha. Mijn geheugen en concentratie zijn misschien wat minder, maar dat ligt voornamelijk aan het feit dat mijn prioriteiten wat verschoven zijn, volgens mij  
Groetjes mv Thom

Gelukkig mag ik in mijn handen knijpen, want ik heb er weinig aan overgehouden. Het enige waar ik soms last van heb is vergeetachtigheid met tot gevolg dat ik soms 3 keer hetzelfde ga vertellen tegen mijn man haha! Maar ach, als dat het enige is uhmmmm.....ff denken hoor.... o ja, mijn buik had nog iets strakker mogen zijn, maar daar zal ik nooit tevreden mee zijn!

zoals jullie waarschijnlijk wel hebben gelezen ben ik min of meer incontinent. Het gaat gelukkig steeds beter maar toch. EN IK BAAL OP DIT MOMENT ALS EEN STEKKER DAT IK WEER EEN HALF JAAR MOET WACHTEN VOORDAT ER AKTIE ONDERNOMEN KAN WORDEN!

En jij dan Esmé?

Hier een gevalletje ‘lamme arm’...
Zwakke spieren in mijn schouder/nek/arm van te veel lasten. Ik hou het met goed opletten, fysio, oefeningen en ontzien waar kan redelijk onder controle. Als ik het even een beetje drukker heb schiet het direct weer in de stress.
Zou eigenlijk een maand niets moeten doen !

Nu ik heb eigenlijk niks te klagen als ik de verhalen lees van sommige meiden!!!!
Ben weer net zo dun als voorheen (ook geen pre hoor)!!
alleen zijn mijn borsten gekrompen tot maat aaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhh en ik heb een soort schatkaart op mijn rechter bovenbeen. (ik meen toch echt een paar vingers erin te zien)  Of ik mezelf zo geknepen heb!! het blijft een raadsel!!!???

Gr jolanda mv Francesco

Hey,

Zelf heb ik nog steeds last van bekkenklachten. De laatste tijd wordt het weer meer, en nee ik ben niet zwanger. Het is dus geen hormonenkwestie meer. Voor de rest ben ik net zo dik als voorheen, hahahaha.

Groetjes,
Nelly.

Terug
Bovenaan