Lichamelijke gesteldheid.. (vertel)

hoi,

ik heb een snelle schildklier (ziekte van graves) na de zwangerschap/bevalling over
gehouden. Het is nu redelijk onder controle, sta op een wachtlijst voor een operatie want ik zou nog graag een 2e willen en het liefst zonder medicatie.

groetjes jama mv thijs

wat leuk om te lezen dat de meeste van ons gewoon eigenlijk heel tevreden zijn! Ik ben ook errug tevreden. Ben een aantal kilo's lichter dan voor de bevallingen en heb zo ongeveer de armen en rug van Madonna (dit omdat Milo voor de buisjes-operatie ALLEEN maar getild wilde worden). MIjn buik is  strak genoeg voor een bikini en verder heb ik gelukkig nergens last van. Ik heb geen makkelijke zwangerschappen gehad en de eerste bevalling heb ik bijna niet overleefd, dus ik ben erg blij dat ik daar verder niets aan over gehouden heb! Ik heb wel wat striae maar ik vind dat iedereen mag zien dat ik mama ben! Ik ben 27 en zie er ook nog eens jonger uit, da's soms erg irritant. Weinig mensen geloven dat ik  moeder ben dus die striae vind ik helemaaaal niet erg!

Hoi
ik heb last van dromerigheid en ook vergeetachtigheid.
verder als ik heel nodig moet piessen en hrd moet niessen verlies ik soms een paar druppels vanonder.moet ik blijkbaar nog een beetje trainen.
gr piewie

STEUNKOUSEN EN PLASPILLEN!!!!

Ja heel elegant en opwindend. Leuke sjarretel erbij en klaar...

En door je eigen gezeik voel je je wel eens eens alien.

Maar serieus, ik dacht dat het zwaar met mij gesteld was en dat ik toch nu eens aan de lijn moest. Mijn buikje is slapper maar ik hou hem wel in (als ik het niet vergeet). Ik voel mij fit en dat is eigenlijk nu in de afgelopen maand wel zo gekomen. Maar die steunkousen en plaspillen zijn echt minder leuk. Dat is gekomen door de zwangerschap. Het kan zijn dat er vocht uit de aderen uit mijn onderbenen naar beneden zakt en in mijn voeten ophoopt.
De chirurg zal eens  de flow onderzoeken en dan maar kijken of de aders behandeld moeten worden.....

Wacht wel af....

Groetjes Renske mv Meike 12/07/06

Ik heb hetzelfde als Toulouse, een lamme arm, schouder en nek van het sjouwen met Kay. Ook mijn bekken geeft nog veel problemen bij teveel inspanning. En mijn rug? Tsja,.. dat blijft een zwakke plek denk ik.. daar schiet het bij mij in als ik teveel hooi op mijn vork neem. Maar dat had ik al vóór de zwangerschap.

Het gebied rond mijn buik is nog ér "kwabbelig" en lijkt op een buik van 25 weken zwangerschap, zucht... Maar ja, das alleen geestelijk leed hahaha..

Esmé mv Kay.

Haha, wat een leuk onderwerp weer Esmé!
Ik ben eigenlijk best redelijk tevreden. Ik weeg inmiddels 5 kilo minder dan voor mijn zwangerschap, dus wat dat betreft mag ik niet klagen. Ik wil er wel graag nog   6 af, maar we gaan dan ook rustig door.... En zoals velen.... Heb ik (met een kleine van 11,5 kilo!!) erg veel last van mijn arm schouder en nek. Ben al meerdere malen bij de fysio geweest, maar er verbetert niks. Ik heb besloten terug te gaan als Stef loopt. Dan wordt het tillen minder en heeft het misschien echt zin......

Verder.....Kom maar op met die tweede!
Liefs Annet

mijn buik ook nog niet helemaal ok, heb nog wat los vel. Hij ziet er prima uit als ik hem aanspan, maar dat doe ik niet de hele tijd. Mijn navel was naar buiten geploept en die begint de laatste maand eindelijk weer naar binnen te gaan, gelukkig
Verder heb ik voor het eerst vanmijn leven last van mijn ongesteldheid, humeurig, hoofdpijn, dat had ik helemaal niet. Heb sowieso meer last van hormonen volgens mij, ook dikke voeten 1x per maand ... en af en toe pijnlijke borsten (terwijl ik al in januari toen Mirne 6 maanden was, gestopt ben met BV).
En ik ben ook nog wat vergeetachtiger dan ik voor de zwangerschap was (al is het 100x beter dan er tijdens).
Fijn te horen dat ik niet de enige ben! Heerlijk dit forum

Barbara mv Mirne

Terug
Bovenaan