Lichamelijke gesteldheid.. (vertel)

Nou ik mag niet klagen hoor, de vergeetachtigheid herken ik wel maar dat had ik al sinds Roos er is. Het enige waar ik last van heb na veel lopen ( dagje Efteling! ) is enorme pijn aan mijn schaambeen, alsof het uit elkaar valt. Maar na even normaal doen gaat dat wel weer over.
En een pracht van een blubberbuik heb ik als herrinnering mooi versierd met streepjes....hahaha. Na mijn eerste zwangerschap was 'ie redelijk weggetrokken   maar daar geloof ik nu niet meer in.
En ik ben nog veel te dik maar moet ook eerlijk zeggen dat ik er ook nog niet super serieus met streng lijnen mee bezig ben geweest dus....

groetjes Daniëlle.

Hier ook eigenlijk geen klagen. Ik heb alleen soms nog een beetje last van één litteken tijdens het vrijen. De vergeetachtigheid is gelukkig helemaal over en sinds een paar weken heb ik pas weer zin in koffie.
Verder ben ik nog steeds 7 kg lichter dan voor mijn zwangerschap, dus daar ben ik alleen maar super blij mee. Oké, er mogen er nog steeds een aantal vanaf, maar echt slank ben ik nooit geweest en zal ik ook nooit worden. Zoals ik nu ben, daar kan ik prima mee leven.

Groetjes,
mama van Tijs

maar 1 klein klaagpuntje:

ik heb Ivar vrij hoog gedragen (ze dachten zelfs nog dat hij misschien te groot was omdat mijn baarmoeder een stuk hoger lag dan voor de duur van de zwangerschap normaal zou zijn, uiteindelijk was hij nog geen 6 pond), en nu heb ik dus "2" buikjes ??
Mijn "normale" buikje (onderaan) die ik altijd had en me absoluut niet aan stoor, maar er zit dus een soort insnoering/gleuf en dan komt er nog een 2e buikje boven, en die is net zo dik of zelfs nog dikker dan de 1e!!! en ja dat irriteert me wel, want als ik veel gegeten heb wordt ie nog dikker

ik heb het er graag voor over hoor, misschien als ik ooit nog een serieus gaan lijnen dat ie wel verdwijnt!

hoihoi
mijn gewicht is weer zoals voor mijn zwangerschap
nog wel te zwaar maar kan er mee leven
voor mijn zwangerschap had een soort fotografisch geheugen
alles wat ik zag, las en hoorde bleef in mijn koppie zitten
dat is dus niet meer ben nu eerder een zeef dus ik word door
mijn omgeving niet meer als menselijke computer gebruikt
verder heb ik halverwege mijn cyclus(misschien door de keizersnede)
een stekende buikpijn afwisselend links en rechts dan gaan er wat
paracetamolletjes tegenaan ik dacht de eerste keer dat ik een
blindedarmontsteking had...maar kan er dan wel op rekenen
dat ik precies 14dagen later ongesteld word kan er bijna de klok
op gelijk zetten
enja flink wat striae en een hangbuik
dat was het wel

groetjes
Bianca mv Lorenzo

Ehmmm waar zal ik beginnen; Nee hoor ik heb zoals bijna iedereen last van vergeetachtigheid (waar ging dit onderwerp ook al weer over?) Ik heb een redelijk ijzer tekort gehad waar ze pas na 8 maanden achter kwamen en volgens de huisarts ben ik toen eigenlijk pas gaan herstellen van het gezellige avontuur genaamd bevalling. Ik heb nu af en toe nog last van duizeligheid en moeheid en tja dat figuur is toch echt een paar kilo zwaarder als voor de zwangerschap.... En toen was het al niet zo strak als het zou horen...

Dat over die twee buiken herken is dat is echt grappig (ik moet toch om dat soort dingetjes lachen sorry hoort er volgens mij gewoon bij) heb ik namelijk ook last van.

Verder heb ik zo iets van ach helemaal zoals het allemaal was zal het wel niet worden, ga wel proberen om een paar rolletjes spek te verkopen aan een slager zodat het wat gezonder is om over een tweede na te denken (of zoals ik het noem de natuur zijn gang te laten gaan...)

Bianca, dat heet ovulatiepijn...
Had ik tijdens de pil nooit maar toen ik stopte wel en nu met de koperspriraal (en keizersnede) ook weer. Ach, zie het maar als handig voor als je aan het klussen gaat voor de volgende

Ik heb alleen een beetje last van vergeetachtigheid. Op het werk moet ik echt lijstjes maken want anders ben ik het zo weer kwijt...

Verder heb ik (op een blubberbuik na) nergens last van...
Dus wat mij betreft niets te klagen!!

Groetjes,
Patty mv Nynke

Hier ook eigenlijk niets te klagen.
Op mijn 'landkaart' na dan,maar die had ik al kado gekregen van de oudste dus ben er al lange tijd aan gewend.
Groetjes Tanja

Terug
Bovenaan