lichamelijke kwaaltjes

Hebben jullie dat ook...

Als je veel gedaan hebt, dat het van onder zeer doet. Beetje dam maar weet niet wat er nu zeer dier. Dacht door de hechtingen, misschien mijn bekken, geen idee.

Ik had voor de bevalling last van obstipatie. Daardoor aambeien kwam ik achter met de bevalling. Wist niet dat ik ze had tot de vk zei na de bevalling. Je aambeien zijn wel groter geworden. Had ze beter niet kunnen zeggen want nu heb ik er psychisch last van haha.
Ontlasting kwam na de bevalling niet goed op gang, dus aan de microlax, lactulose, zak gedroogde pruimen. Tot slot magnesium, dat wad de oplossing. Maar heb sindsdien dus last v die dingenWie kent het. Wat gebruik je, gaat het vanzelf weer weg.

Ik heb ook bere hoofd, rug en nek pijn als ik teveel heb gedaan. Kennen jullie dit.
 
Jaaaa!!!! Ik ken t!!!

Sowieso die aambeien. S ochtends in t ziekenhuis moesten ze nog even temperaturen. Ik gilde t uit van de pijn. Zegt dat mens ' je hebt en aambei'.
Ik dacht wat lult ze stom....dat heb ik echt niet.
Maar tijdens de kraamweek voelde ik een keer onder de douche...whaaaah....wat is dat joh. Schrok me rot.
Bleek dus toch aambeien te zijn.
Lekker dan.
En zeer dat t doet!!
Ik heb er gelijk sperti op gesmeerd. En dat heeft geholpen.

Heb ook last van mijn darmen. Zijn ook beetje van slag. Weet niet wat ik daarvoor moet nemen.

En verder merk ik dat als ik te veel doe ik weer ga vloeien...getver!!
En s avond als ik naar bed ga merk ik dat mijn bekken heel blij is dat ik plat ga.

Maar vooral gewoon dood moe. Maar ja....vrees dat dat nog wel even blijft.

Probeer wel zo veel mogelijk rust te nemen. Ook moeilijk!!!
 
Geloof me ik ben de koninging van de aambeien!

Ik heb ze al 9 jaar, voornamelijk door zwangerschappen. Ik heb meerdere malen een trombose aambei gehad die open gesneden is door de arts om de druk weg te nemen. Zó pijnlijk!!!

Ik heb er nu nog twee, maar ik heb last van diarree dus daar gaan ze ook niet van weg! Ik kan er bijna niet van zitten/slapen....

Ik heb tramadol gekregen als pijnstiller (morfine-achtige pijnstiller) en daardoor kan ik beter slapen!

Maar wat tijdelijk helpt is een warm bad, liefst geen ondergoed in bed (als je niet meer vloeit) anders katoen en zorgen dat er geen kraamverband tegen aankomt of maandverband.
Verkoelend is Hemoclin uit een spuitje, hoef je ze ook niet aan te raken. Verder goed schoon houden en geen zeep!
 
Maar gaan ze ook vanzelf weg? Ik heb sperti zetpillen. Ze zitten inwendig komen er alleen uit bij ontlasting en dan zit er ook bloed bij (jeemig wat een verhaal, maar goed dat het vrij anoniem is hier haha) verder niet heel erg last van alleen jeukt het soms. Dacht eerst heel naïef dat het van de hechtingen kwam de jeuk... Heel naïef. Maar las later de symptomen van aambeien haha.

Jeemig joh dat je aan de tramadol zit de allerlaatste. Slaap je daar wel een beetje mee. Geen bijwerkingen van de tramadol, daar wordt je niet altijd fit van zeg maar.
Heb je nog steeds last van diaree. Kwam toch na alvleesklier operatie? Al met al geen fijne combinatie zeg. Zit ik te zeuren met mijn obstipatie en aambeien haha het kan altijd erger.....

Mama3007 veel drinken, brinta, gedroogde pruimen wellen, bewegen helpt. Als het niet helpt zou ik even met je huisarts contacten.... Voor je het weet zijn die dingen weer terug :)
 
Ja ik kan daar juist van slapen! Anders doe ik geen oog dicht! Het is wel paardemiddel maar kan niet anders. Het komt idd va de operatie, sinds mijn galblaas verwijdert is heb ik diarree.

De zakjes van de aambeien trekken vanzelf weer naar binnen, tenzij je hele grote aambeien hebt gehad (pingpongballen) dat heb ik dus, die worden operatief verwijdert... maar daar ben ik nog niet aan toe zo na de bevalling!

Het zijn rotkrengen die gemeen zeer kunnen doen!
 
Ja ik weet dat je van tramadol gaat slapen haha het is idd een paardenmiddel stapje onder de opiaten. Maar je ziet nog weleens dat mensen zich er niet fitter van beetje dof in je hoofd. Maar als je slaapt haha. Dan heb je wel enorm pijn. Konden ze het niet gelijk met de keizersnede wegwerken :)
 
Gewoon bij de supermarkt. Staan bij de bakprodukten bij de zakken rozijnen dacht ik. Wel even wellen in het water hoor. Nachtje laten staan dan kan je ze zo eten of door de yoghurt snijden. Smaakt best.
 
Terug
Bovenaan