lichamelijke kwaaltjes

Gevonden hoor. Gewelde zelfs.
Door de kwark gedaan vanochtend. Was best lekker inderdaad.
En bordje Brinta op. Was eigenlijk ook best lekker.
Heb overigens niet echt heel erg obstipatie maar ze zijn gewoon van slag....mijn darmen.
 
En pruimen en brinta.... Als het niet heel erg is kan je ook de pruimen of de brinta nemen haha. Niet teveel van die pruimen in een keer nemen hoor. Als die gewelde er nog wat verschrompelt uitziet kan je ze alsnog in het water leggen een poos, worden ze beter te eten van.
 
Want anders heb ik straks last van t omgekeerde bedoel je? Haha
Nou zal me inhouden met die pruimen ;-).
Ze zijn overigens best wel lekker. Niet te droog ofzo.

Gaat t bij jou al weer iets beter?
 
Nou ik dacht dus ook jeemig dat werkt niet.... Nou later wel dus haha maar toen had uk ook magnesium gekregen van de arts.

Ik heb mijn ramen gezeemd hoor!!! Maar goed lig nu natuurlijk in de prak. Zere rug en hoofd. Maar ik ga natuurlijk niet vertellen dat ik ook nog schoon heb gemaakt aan man lief :) tja ik leer het niet.
 
Haha eindelijk je ramen gezeemd. Goed zo!
Ja wel balen dat je er gelijk fysiek op afgerekend wordt.
We willen al weer veel te veel he.
Ik ken t hoor.
Kan mezelf er ook niet altijd toe zetten om tussen de middag te gaan liggen. Zelfs niet op de dagen dat t wel gewoon kan (als de jongens op school zitten).

Net ook boodschappen gedaan en stiekem veel zwaarder getild dan eigenlijk nog mag. Mmm....foei!!!

Maar ergens wel belangrijk om te doen he....je zelf een beetje in acht nemen.
Alleen zo moeilijk als je gewent bent om alles lekker zelf te doen.
 
Mijne had ook lichamelijke kwaaltjes, vooral irritaties aan de billetjes.Met een nieuwe soort luiers was het gelijk weg. Deze had ik besteld bij een Luiers Aanbieding website.Hopelijk is het bij jou ook al weg!Ik leef met je mee.
 
Terug
Bovenaan