Licht bruin bloed/afscheiding verlies

<p><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Wie heeft er ook licht bruine afscheiding/bloed? Ik heb dit vanaf woensdag en maakt me zo onzeker en bang. Heb as woensdag een wens echo, omdat ik het niet meer vol hou.. </span></p><p><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Ik ben nu 6 weken en 3 dagen ongeveer</span></p><p> </p>

Kan ook een vaatje zijn wat eventueel gesprongen is . Dat kan ook als je bv seks heb gehad. Ik heb dat ook wel is gehad. Maar goed dat je heen gaat! Bij twijfel altijd bellen ! 

Heb ik al 5 dagen! Alleen bruin..niet veel..inlegkruisje is genoeg.. vandaag mijn nod.. nog geen test gedaan..dus geen idee of ik zwanger ben.. we zijn al wel 9 maanden gestopt met de pil. 

Ja bij NOD heb ik dat ook gehad. Maar ik ben al 6 weken en 3 dagen zwanger. Heb eigenlijk aan een week geen seks gehad, totaal geen zin in hihi, dus daar kan het ook niet van komen. Ik hoop zo dat as woensdag het hartje klopt! 
Wordt hier erg onzeker van. Telkens sprint ik naar de wc als ik iets voel

Hoe lang duurde het bij jou rond de nod? Ik ben al maaaaaanden regelmatig en ineens dinsdag verlies...ik schrok er een beetje van.. ineens veels te vroeg..maar vind het eng om te testen..
Ik snap jou zenuwen..maar ik hoorde dat je bij 6 weken ook nog wel eens last kan hebben van bruin verlies..het is oud bloed..zodra het rood word gelijk dokter bellen.

Wat waren jou verschijnselen de eerste weekjes??
Ik heb dus al 5 dagen bruin verlies waarvan 4 dagen voor mijn nod..koud hebben..moe..beetje zeurend hoofd..rommelige darmen..soms krampjes onderbuik soms ook bij mijn liezen..heeeel af en toe

Terug
Bovenaan