Licht bruin bloed/afscheiding verlies

Bij mij was het bloedverlies helaas ook slecht nieuws. Ik heb opnieuw een clearblue test gedaan en deze gaf aan niet zwanger. 
Vk gebeld en waarschijnlijk komt alles vanzelf uit mijn baarmoeder, maar ga volgende week als het bloeden is afgelopen nog heen voor een echo om te kijken of mijn baarmoeder helemaal schoon is.
Ik vind het verschrikkelijk, zodra ik de positieve test had gedaan was het echt al mijn kindje. Maar aan de andere kant is het beter dat het nu in een heel vroeg stadium gebeurd in plaats van in een gevorderd stadium.
Groetjes

Lieve meiden ik heb in januari ook een miskraam gehad van mijn kleine ukkie in de 6e week.
Begrijp heel goed wat jullie nu doormaken.
Als je een positieve test in je handen hebt, heb je het kindje als het ware al in je handen.
Gelukkig was het bij mij mega snel weer raak en ben ik nu bijna  15 weken zwanger.
Blijf dus hoop houden en ga vol goede moed de volgende ronde in.
Succes en sterkte meiden, heel veel liefs Em

Wilde nog even laten weten dat wij een miskraam hebben gehad..
Ik bid voor jullie allen voor een fijne zwangerschap en gezonde kindjes!
En de andere meiden met miskraam; veel sterkte, het is inderdaad gewoon al je kleine, en laat je niet gek maken door mensen in je omgeving, jij bent jij met jouw gevoel en jij mag er zijn! Dus jouw gevoel ook!! 
(En voor de dames in onzekerheid; ik bloedde echt veel meer dan tijdens ongesteldheid en echt met pijn)

Oh Jennepenn, heb nog vaker aan je gedacht en naar berichtjes gezocht. Wat verschrikkelijk zeg, daar mag je flink verdriet van hebben. Heel veel sterkte en hopelijk weer snel aantellen ook voor de rest. 
Mijn bloedverlies is na 5 dagen gestopt en daarna nog een goede echo gehad. 2 keer helder rood bij de urine en daarna nog 2 dagen donker rood/bruin. Daarna nam het steeds meer af met bruine afscheiding. Nu bijna 1 week schoon. Maandag de 12-welen echo. Hoop op weer positief bericht. Ben wel erg blij dat het bloedverlies is gestopt. Voel me nu nog steeds echt zwanger maar wel goed en weer volvertrouwen. Volhouden dus

Ik had dit ook tijdens het begin van mijn zwangerschap. Ik denk dat het innestelings bloed was. 
Zolang je geen grote hoeveelheden bloedverlies hebt zal ik me niet druk maken!

Terug
Bovenaan