Licht bruin bloed/afscheiding verlies

Ik ben nu 16 weken zwanger en heb tor week 12 bloedverlies gehad. Schrok me rotm.. Niet alleen bruin bloed maar ook helderrood. Na controle bleek er met het vruchtje niets aan de hand te zijn, ik had wel een hematoom in mijn baarmoeder en mijn baarmoedermond staat naar buiten gekeerd. Het kon dus de hematoom zijn die bloed losliet, of mijn baarmoedermond die schuurt waardoor er een vaatje beschadigd raakt. De laatste keer dat dit gebeurde voor de zelerheid toch weer gebeld want je wordt er hartstikke onzeker van.. Bij mij is er elke keer met spoed gewoon een echo ingepland om mij gerust te stellen. Bloed hoeft dus niet altijd iets ernstigs te betekenen, zeker niet wanneer het bij bruin bloed blijft.

Hier ook bloedverlies sinds gister. Ik maak mij echt zo zorgen.Er hoeft natuurlijk niks aan de hand te zijn, maar het stelt mij ook niet gerust. Ben nu 5 weken zwanger en sinds gister ineens bruin maar ook helder rood bloedverlies. Net of ben ik ongesteld zeg maar.Verloskundige gebeld en moet het van haar in de gaten houden. Mocht het erger worden of krijg ik meer buikpijn dan moet ik weer aan.de bel trekken.

Hier ook bloedverlies sinds gister. Ik maak mij echt zo zorgen.Er hoeft natuurlijk niks aan de hand te zijn, maar het stelt mij ook niet gerust. Ben nu 5 weken zwanger en sinds gister ineens bruin maar ook helder rood bloedverlies. Net of ben ik ongesteld zeg maar.Verloskundige gebeld en moet het van haar in de gaten houden. Mocht het erger worden of krijg ik meer buikpijn dan moet ik weer aan.de bel trekken.

Hier ook bloedverlies sinds gister. Ik maak mij echt zo zorgen.
Er hoeft natuurlijk niks aan de hand te zijn, maar het stelt mij ook niet gerust. Ben nu 5 weken zwanger en sinds gister ineens bruin maar ook helder rood bloedverlies. Net of ben ik ongesteld zeg maar.
Verloskundige gebeld en moet het van haar in de gaten houden. Mocht het erger worden of krijg ik meer buikpijn dan moet ik weer aan de bel trekken.

Ik hoop jullie hiermee gerust te kunnen stellen.
Tijdens mijn eerste zwangerschap heb ik tot 14 weken bloedverlies gehad in aanvallen. Helderrood met stolsels en krampen. De keren dat wij naar de eh zijn gegaan kan ik niet tellen.
In mijn baarmoeder zat een flink hematoom dat zich zelf bleef volzuigen met bloed.
Uit die zwangerschap is een gezonde 9ponder gekomen. 

Terug
Bovenaan