Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Alvast voorzichtig gefeliciteerd! ?
Hier ook PCOS en vanmorgen een lichte streep, na een mk (5 weken) een ma (8.5 week) nog erg onzeker vind ik zelf. Heb clearblue met wekenindicator besteld, die ga ik morgen doen.
Hey maya wat spannend voor je hoop echt dat alles goed gaat haha dat had ik ook met die foto links heb via een site https://nl.imgbb.com/
en dan upload je een foto en krijg je een link en heb het toegevoegd met het bestand teken dat op een paperclip lijkt ?
ik heb nu heel veel krampjes in mijn onderbuik ben bang dat het niet doorzet want met pcos hebben ze altijd bij mij gezegd dat ik een behandeling hoogst waarschijnlijk nodig heb ook omdat ik maar 4 x per jaar ong wordt nu maar hopen dat dit doorzet en een supergezond baby wordt ?
Hi Sunuyyyy,
Gelukt volgens mij! Hihi
Ik ben al medicatie voor PCOS (werd maar 2x per jaar ongesteld) dus provera (voor bloeding op te wekken) en letrozole (voor doorgroeien eiblaasje). Maar omdat ik in het afgelopen half jaar dus 2 miskramen heb gehad was ik er even klaar mee waardoor ik deze maand over heb geslagen in overleg met de arts. Was ineens erg moe en beetje rugpijn dus dacht zal eens testen!
Ik ga voor je duimen dat je een 'plakkertje' hebt en niet de medische molen in hoeft!