Lichte streep test en pcos

Wat vervelend ! 
ik ga ook voor jou duimen dat het dit x goed komt !!
wil je het me laten weten hoe alles verder loopt ben super nieuwsgierig geworden 
ja ik hoop het ook zo erg dat het zonder al die medicatie hoeft maar als het dit keer niet lukt moet ik ook in de medische molen ... 
ik ga ff kijken of ik maandag wat zie weer en meteen huisarts bellen

Echt wat leuk voor je gefeliciteerdd ❤️ Super blij voor je en nu hopen dat alles goed gaat ! ik ga maandag voor de zekerheid naar de ha zal het je dan vertellen ( en nog niet ong geworden ) ?

Hi Sunuyyyy, 
Heb jij al meer duidelijkheid na je bezoek van gisteren bij de huisarts? 
Bij mij is het helaas nu al weer mis.. ?Vannacht buik- en rugpijn en sinds vanmorgen ook veel bloed met stolsels. Gynaecologie gebeld en die hebben geadviseerd om na stoppen met bloeden 2 weken af te wachten en dan weer te starten met Provera en Letrozole voor een nieuwe ronde. Nieuw jaar nieuwe kansen dus hopelijk! ? 
Hoop dat het bij jou allemaal goed gaat?

Hii maya wat jammer dat het zo is gegaan .. hoop dat het de volgend x wel gewoon doorzet ..
ik heb de huisarts gebeld en die heeft mij gezegd om niet naar het ziekenhuis te gaan voor een bloedafname vanwege corona en weer een test te kopen en al is het maar een heel licht streepje zou ik zwanger zijn en heb een clearblue test gehaald met wekenindicator en die gaf 1-2 zwanger aan meteen een verloskundige gebeld en die zij als het 1-2 aan geeft ben je dus 3/4 weken zwanger en heb 6 januari de eerste echo hoop dat alles goed gaat en het doorgroeit zit zo veel met onzekerheden kan het nog niet geloven ook omdat ik zonder medicatie etc. Zwanger ben geworden nu nog het vraag of het goed gaat komen ? heb nog heel veel ong achtige buikkrampen verder beetje moe 
hoop dat 2021 jouw jaar wordt en een gezonde baby krijgt nooit de moed opgeven ❤️

Terug
Bovenaan