lichte streep

Hoi meiden,
Nou, nu heb ik het echt niet meer. Nog steeds niet ongie en het belangrijkste: ook geen tekenen dat het eraan zit te komen. Dus ik kon niet langer wachten en heb net een test gedaan. En jawel, hoe ik het ook bekeek ik zag een tweede streep. Maaaaaaaar, niet echt dat de streep eraf sprong en het was een Romed test. Ooooooooh, ik wil wel uit m'n dak gaan maar ik durf niet zo goed. Nou wil ik wel een clear blue test gaan kopen maar die heb ik net gisterenavond besteld via Babybrabbel. Pfffff, ik heb het niet meer..... HELLUP!!!!
 
lieve jenke,
Een lichte streep is genoeg. Ik zou voor de zekerheid nog een test halen in een andere plaats van clearblue. Maar ik was ook zwanger en had ook een lichte streep.

Ik vind het echt super voor je!! Gefeliciteerd!!!

liefs san
 
Perfect, te gek voor woorden!
Ga er lekker van genieten meid!
Een hele fijne dag verder, enne wacht anders die testen van cb niet af die je bestelt hebt, koop gewoon een nieuwe in de winkel als je echt zekerheid hebben wilt nu!!Toi toi!
 
Die testen zijn echt 99% goed. Ik zou nog wel een voor je eigen zekerheid doen.

Ik kreeg een maf gevoel in mijn buik ervan. Ik vind het zo super tof voor jullie!!

Liefs san
 
Ik heb net bij de drogist twee!! CB testen gehaald. Maar nu wil m'n vriendje deze test samen vanavond doen als hij terug is van z'n werk. Dus daar wacht ik dan maar op. Wauw, ongelofelijk.....
 
OOO wat moet je dan nog een geduld hebben vandaag! En ja ik heb ook gehoord dat romed best betrouwbaar is..Dus ja mag best wel juichen hoor!!!!Hoop voor je dat deze dag lekker snel voorbij schiet!
Haha..wel komisch..mijn rode duivel is vannacht langs geweest..Ik heb te hard gejuichd! Nieuwe ronde, nieuwe kansen!
K gun t je van harte!!
 
Terug
Bovenaan