lichte streep

waaaaauwwww!!EEN VIS!! ik word gek van geluk voor je hoe laat komt je lieffie thuis?
Ik hou het bijna niet.
Ik ga je wel missen, hoor, of kom je buurten?
Jeroen, mijn zoon is op 9 maart geboren(10 jr geleden)met de helm op nog wel.
goeie datum,hoor want het is een kanjer.

veel liefs,Jeanette
 
Ik schreef net onder het berichtje van Samie dat ik voor je zou duimen. Maar volgens mij hoeft dit niet meer. Meid je bent hartsikke zwanger. Ik ga je alvast feliciteren hoor. ggeeffeelliicciitteerrrd.

Veel liefs
Brenda
 
Hahaha, heerlijk... Een vis? Dat had ik nog niet eens uitgezocht!!
Mijn lieffie komt pas rond zes uur thuis. Net dezeweek is het vreselijk druk op z'n werk. Dus hij kan echt niet eerder naar huis. Pffffff, en de dag duurt nu al lang. Ik wou bijna dat ik geen vrij had want op je werk gaat de tijd veel sneller. Ik ga het huis maar eens poetsen!!!
 
Zal ik m;n adres geven hier moet ook nog wel wat gedaan worden hihihihi

Ga je ook meteen testen als je vriend thuis komt oeps domme vraag.
Ik zorg dat ik m'n computer aan heb staan om zes uur hoor.

Hoor je
Veel liefs
Brenda
 
Als ik jou was zou ik voor de zekerheid nog effe een digitale CB test doen, dan weet je het zeker.
Ik heb zelf een aantal keer met Romed getest, en had telkens een licht positieve streep. Helaas werd ik toch ongesteld. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat ik een hele vroege miskraam heb gehad.
In principe is een streep een streep, hoe licht ook, en ben je dus zwanger.
Gefeliciteerd!
 
Pffff Pauline,
Daar ben ik dus ook bang voor. Maar mijn ongi kondigt zich nog op geen enkele manier aan!!! Maar de cb testen liggen klaar voor vanavond!!! Was je ook wel overtijd toen je ongi alsnog kwam, of had je voor je NOD getest?
 
Ik kom er ook altijd achteraan hobbelen !!! Meid, van harte gefeliciteerd !!!!!!! Een streep = een streep !!!!!!! MAMA & PAPA !!! Wat mooi !!! Ik ben onwijs blij voor jullie en hoop dat wij jullie snel mogen volgen !!!!!

Veel liefs en een onwijs dikke knuffel van Biaggi

PS: Heeft het toch geholpen het instralen van positieve kracht......
 
Terug
Bovenaan