lichte streep

Spannend Jenke!
Hoe lang ben je over tijd? Ik ben namelijk ook drie dagen over tijd maar iim heb een onregelmatige cyclus. De laatste keer was 33 dagen dus daar ben ik een beetje vanuit gegaan. Ik zit nu op dag 37. Maar ik heb ook een keer een cyclus van 46 gehad vandaar dat ik nog niet durf te testen. Maar net zoals jin heb ik ook geen klachten dat het er aan zit te komen, maar ook geen klachten op eventuele zwangerschap, jij?
Volgens mij ben je hartstikke zwanger hoor! Anders koop ie toch vandaag een clear blue test gewoon bij de dogist?
Die heb je sneller in huis en kan je vandaag nog helemaal uit je dak gaan.
veel succes! ( heb jij wel een regelmatige cuclus? En wanneer ben je gestopt met de pil? )
Liefs van Marie
 
Hoi Marie,
Ik heb vandaag mijn NOD. Dat is dan de 24e dag en mijn cyclus varieert tussen de 24 en 27 dagen. Ik wou ook eigenlijk niet testen maar ik kon het niet laten. En tot m'n grote verbazing verschenen er twee streepjes. Maar ik ben dus eigenlijk nog niet echt overtijd. Maar normaal heb ik rond de 24e dag al hele erge buikkrampen. Nu had ik die twee dagen geleden wel gehad maar nu zijn ze weg. En ik heb verder dan ook helemaal geen klachten. Niets.
Ik ben in april gestopt met de pil en dit was de tweede ronde dat we voor het echt bezig waren. Dus heel snel!!!
En ik heb die clear blue testen net gehaald!! Ik heb m'n vriendje al gemaild dat de Romed test positief was maar die had mij net gisteren uitgebreid horen vertellen dat die Romed testen niet deugen!! Ik wacht met de cb testen tot hij thuis is. Dit wordt een heeeeeeleeeee lange dag.......
 
Hoi Jenke,

Wil je toch al heeeel voorzichtig feliciteren maar ik hou je cb test berichtje dat je hopelijk vanavond nog gaat plaatsen in de gaten!!

Dit wordt een heeelllleeee lange dag!!!

groetjes: Chili
 
Hoi Jenke,

Van harte meid!! Een lichte streep is echt zwanger hoor. In de gebruiksaanwijzig van mijn test stond het volgende: "De lijnen kunnen variëren in kleurintensiteit. Zelfs als één van de lijnen erg licht is, betekent dit dat het zwangerschapshormoon (hCG) in uw urine aanwezig is. U kunt aannemen dat u zwanger bent en doet er goed aan om contact op te nemen met uw arts". Je wordt moeder lieverd: join the club!!
Ik denk dat ik uitgerekend ben op 6 maart, en jij?

Liefs,
Jacqueline
 
Ik op woensdag 9 maart!!!!!
Ooooh, jullie zouden me hier moeten zien. Ik heb iedere keer de tranen weer in m'n ogen staan. En iedere keer als ik moet plassen verwacht ik m'n ongi te zien. Wauw, ik word mama....hoop ik.....
 
Ik feleciteer je in ieder geval al hoor want een streep is een streep hoe licht 'ie ook is. Maar tjonge jonge wat moet de tijd voor jou vandaag voorbij kruipen tot je mannetje thuis is. Hij zou ook wel helemaal op zijn van de zenuwen. Wie weet misschien staat 'ie zo wel voor je neus en heeft 'ie een middaggie vrij genomen omdat 'ie de spanning niet meer aan kon, dat zou helemaal mooi zijn.
In ieder geval nogmaals gefeliciteerd, vind het elke keer weer helemaal te gek als er iemand zwanger is en hoop dat we allemaal snel volgen. Geniet er van.......

Veel liefs Henriette.
 
Ik zit eigenlijk op het juli forum, maar lees graag mee, wilde van harte feliciteren, ben zo gruwelijk emotioneel de laatste dagen dat ik met tranen in mijn ogen zit te lezen hoe blij je bent, was ik ook toen ik zwanger was (en dat zonder problemen of moeten wachten).

Heel erg gefeliciteerd en geniet ervan.

Voor de rest die het nog niet gelukt is, volhouden eens moet toch ook jullie dag zijn!!!!!!!!!

Liefs Angela
 
nou jenke zou het dan toch zo zijn??? inderdaad je hoort rare verhalen over romed testen maar ik denk dat je wel zwanger bent ik hoop het voor jullie en jammer kunnen we niet kletsten op het feb forum!! ik feliciteer je nog niet maar ik kijk vanavond even wat de uitslag is van de cb test ik hoop echt positief ik duim voor je succes deze dag!! liefs sandra
 
Terug
Bovenaan