Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Lieve mama’s gezocht uitgerekend eind augustus 2019!
Hoihoi;Ik wil me graag aansluiten bij jullie groepje! Ik kan je alleen niet vinden op facebook ☹Ik weet niet of je mij misschien kan toevoegen?? Kim van Gruijthuijsen.Ik hoop dat het lukt! Groetjes
Goedenavond! @Wendy Magnolia. Heb je Facebook?? Zo ja kun je vrienden zoeken. Daar vul je mijn naam in Lilly Rooij. (Alias) Dan doe je een vriendenverzoek. Dan accepteer ik dat en kan ik je uitnodige voor de gesloten groep. Mijn profielfoto zijn bijtringen koekjes in pastel kleuren @FelaDe Rest heb ik als het goed is al toegevoegd. @gebruiker10101490 Ik heb je als het goed is een verzoek gestuurd. Tot Daar!!
Hoi allemaal, gefeliciteerd allen! Ook ik ben zwanger en 20 augustus uitgerekend. Door eerdere mk heb ik al een echo gehad (6+2) en daar was een kloppend hartje te zien. Wel ben ik nog steeds erg onrustig/onzeker omdat die eerste 12 weken TE spannend zijn. Sluit me graag bij jullie aan! groetjes,Maud
Hooi, Volgens eigen berekening ben ik 26 aug uitgerekend van mijn/ons eerste kindje. Nog geen vervelende dingen als miskramen meegemaakt maar wel erg angstig ervoor. Ik sluit me ook graag aan! Zal je proberen te zoeken! Groetjes Mandy