Lieve mama’s gezocht uitgerekend eind augustus 2019!

Hoi hoi,Lijkt me ook leuk. Nu 6.3 week zwanger en dus volgens mij eigen berekening 28 augustus uitgerekend. We hebben al een zoontje van bijna 2 en afgelopen jaar een miskraam gehad dus nu wel erg spannend allemaal. Ik heb je uitgenodigd op Facebook.Groetjes Rinske

Lieve mommy's,
Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Volgens eigen berekening ben ik 30 augustus uitgerekend van onze tweede wolk. Aankomende maandag al de eerste prille echo.. echt zo spannend!

Ik heb een vriendschapsverzoek verzonden via Facebook, gezellig! :)

x Soraya

Gefeliciteerd dames! Hier ook op 30 augustus uitgerekend volgens de assistente van de vk. Echter morgen een vervroegde echo aangezien ik al een paar dagen last hebben van bloedingen. Ik wacht dat eerst maar even af voordat ik mij aansluit bij de groep. Fingers crossed??

Hoihoi,Ik heb je ook toegevoegd Lily! Sluit graag aan. Uitgerekend 28 augustus en gisteren het verrassende nieuws gekregen dat het er niet één, maar twee zijn! Ik praat graag met jullie door...
Groetjes,
Kim

Hi!Ik sluit me ook graag aan!zwanger van onze eerste, en volgens eigen berekening 30 augustus uitgerekend! Donderdag 17 januari, 1e afspraak bij de verloskundige :)groetjes,Ramona

Hoi hoi,
Nog even een berichtje, ik heb je gisteren een vriendschapsverzoek gestuurd Lily. Ik zie het wel wanneer ik in de groep wordt toegevoegd.
Groetjes

Terug
Bovenaan