lieve mama's

ik moet als eerste even zeggen dat ik geraakt word door jullie begrip en lieve woorden.

Ook begrijp ik de vragen en de sceptische woorden.
Ik kan niet altijd reageren, want het is hier best druk.
Wij begrijpen het zelf nog niet eens, laat staan dat jullie het begrijpen. Als jullie vragen hebben kunnen jullie die aan me stellen en die zou ik dan zo goed mogelijk beantwoorden..

Ik ben wel echt wie ik zeg dat ik ben, maar ook hier begrijp ik de twijfel van sommige.

Met Luca gaat het naar omstandigeheden goed. Hij heeft insulte gehad en heeft meerdere ziekenhuis opname's gehad. Ze zijn er nog niet helemaal uit waardoor het komt. Hij is nog steeds een lief, vriendelijk mannetje. We moeten hem goed in de gaten te houden.

Mijn exschoonzus is opgenome, want er zijn meerdere dingen die ze gedaan had. Ze heeft ook gezegd dat ze zwanger was en een echofoto van een zwangere collega gestolen. ( dan begrijpen jullie even de ernst van de situatie) En later gezegd dat ze een doodgeboren kindje heeft gehad. En wij hebben dat in eerste instantie allemaal geloofd..

Wij hebben het er heel moelijk mee gehad, maar zijn er inmiddels al wel overheen gestapt, want we moeten onze tijd aan de kinderen besteden, want als luca even geen tijd nodig heeft, dan komt die andere lieverd.. Die willen wij ook gewoon aandacht geven.

Nogmaals bedankt voor jullie woorden.

Groetjes

hey meid.

wat fijn te lezen dat het na omstandigheden goed gaat met luca! wat voor insulten waren het? is hij al getest op epeleptie (schrijf ik dat zo goed?)

nathalia heeft ook een insult gehad, afgelopen juli.
je schrikt je dood als je zoiets ziet bij je eigen kind.
heeft hij er medicijnen voor? wij hebben hier een spuitje liggen, voor als het nog een keer gebeurd, dan moeten we dat toedienen. (nathalia heeft geen epileptie maar had koortsstuipen)

heb je geen hyves meer? of heb je me gewoon verwijderd:p

nou meid, doe rustig aan, geniet van je kids en probeer zo min mogenlijk aan dat gekke mens te denken!

xxx do

hoi suno,
wat een schrik om te lezen wat ze heeft gedaan. vreselijk zeg.. ik vond het toen al zo raar toen er werd teruggereageerd door haar terwijl we dachten dat jij het was. het was zon raar bericht en ik dacht dit is suno toch niet. wat moet dat een vreselijke tijd zijn geweest voor jullie! fijn dat je je er weer overheen hebt weten te zetten en dat je weer door moet met jullie gezin.

ik hoop dat luca snel opknapt en dat ze erachter komen wat er met jullie mannetje aan de hand is. beterschap en geniet van jullie gezinnetje.

je bent hier nog steeds welkom hoor we voelen ons niet gekwetst. en hoop dat je al je vragen en antwoorden hier weer kunt plaatsen zodat je weer lekker mee kan kletsen als je tijd hebt.

Liefs, Christien

heej suus
wat ben ik blij te horen dat alles goed is met luca ik had toen ''jou verhaal' hier op het forum geplaatst waarom je schoonzus heel boos heeft gereageert ik voelde me zo schuldig en vond het jammer dat je nie meer op mn mails reageerde,maar nu snap ik dat jij het niet was gelukkig pff
hopelijk word je ex schoonzus enorm gestraft voor alles wat ze julie heeft aangedaan.....

ik spreek je op het aug forum meis

liefs en dikke kus voor jullie

Patricia,

Ik begrijp dat jij je schuldig heb gevoeld, maar dankzij jouw zijn we erachter gekomen. Omdat jij het hier had neergezet heeft zij een mail gestuurd naar de redactie van jonge gezinnen, met de vraag om het bericht te verwijderen. Dat heeft ze met ons zakelijk email gedaan. Wat ze niet wist, was dat mijn man de inkomende mail op zijn telefoon kan lezen. ( dat was pas sinds een paar dagen, maar dat hadden we geregeld, omdat hij zoveel in het ziekehuis moest zijn) De redactie van jonge gezinnen had een mail terug gestuurd. en die heeft mijn man gelezen. Zo is de bal gaan rollen.
Dus bedankt daarvoor.

@Do, ik heb je niet verwijderd, maar ik heb geen hyves meer. Aangezien ik die zelf heb beheerd..
Hoe is het met jouw??? En met je beebie. Weet je al wat het word.. Spannend en bedankt voor je steun!!!!

Heb je dan wel de door haar verstuurde berichten (via Hyves) kunnen lezen? Ik wil je er wel twee sturen, die ze naar mij gestuurd heeft...Maar misschien heb je alle berichten wel gelezen en ben jij degene geweest die jouw Hyvesaccount heeft verwijderd. Zoveel vragen.

heyhey

hier alles goed. 20jan hebben we de 20 weken.
ben dan 21 weken precies. hopelijk krijgen we dan te weten of het een jongentje of een meisje is.
voel me gelukkig heel goed nu. is in t begin van mn zwangerschap wel anders geweest. maar ook toen had ik gelukkig veel steun van de meiden hier.
met nathalia gaat ook alles heel goed. nog steeds een erg lief meisje (met af en toe natuurlijk ondeugende streken hahaha)

nou, laat je snel weer weten hoe alles gaat daar?

liefs, do

Ik weet niet precies wat er allemaal op de hyves pagina is geschreven. Toen wij er achter kwamen wat er speelde, stond er niet zo heel veel op de hyves pagina en als ik eerlijk ben heb ik ook niet alles willen lezen. Zij had al wel veel berichten verwijderd, geloof ik. We zijn er wel mee naar de politie gegaan en toen is de hyvespagina uit de lucht gehaald..

Terug
Bovenaan