lieve mama's

suus
je moet weten dat ik je geloof,vind het zo klote dat er nu zoveel wantrouwe na jou is,terwijl je al zoveel ellende hebt!heb dit ook op aug hyves gezet

liefs

Lieve mama's,

Nogmaals bedankt voor jullie steun. Ik ben niet meer welkom op de hyves site, waar mijn ex schoonzusje het verhaal heeft opgezet. Dus is het contast met jullie heeeel groot. Bedankt dat jullie zo'n groot hard hebben en echt begrijpen dat ik hier niets aan kan doen en dat ik op die manier dubbel gestaft word.. Maar het belangrijkste voor mij is, dat Luca het goed doet!!!

Patricia, bedankt dat je het op de hyves pagina voor mij hebt opgenome. Ik heb ook van andere mama's hele lieve berichten gehad..

Hoi Suus,

volgens mij heeft niemand er hier problemen mee als je hier weer bent. Er is naar mijn weten ook nooit een vervelend woord over je gesproken.
Bij de aug. hyve moet toch meer voor gevallen zijn, want anders kan het contrast niet zo groot zijn.
Ik begrijp niet waarom sommigen bij de aug. hyve zo "moeilijk" doen. Misschien gaat het me niks aan en als je het niet wil zeggen is het ook prima. Maar ik vroeg het me toch even af.
Groetjes, Bianca

Hey Suno

Ik wil even zeggen dat ik het heel knap van jou vind dat je dit op het forum schrijf. Dit is absoluut een hele nare ervaring voor jullie je had het ook zo kunnen laten zoals het was maar waarschijnlijk denken ze op de aughyves nogal zwart /wit

Ze staan er absoluut niet stil bij wat dit voor jullie betekend en zeker voor jou iemand komt even de boel op stelten zetten terwijl jullie wel wat anders aan jullie hoofd hebben.
Hey mijn complimenten krijg je ik vind het heel dapper.
En ja met 2 kids heb je niet altijd tijd om te reageren en zeker als er ook nog een ervan ziek is .

Liefs Lisette

@Emmy er is idd veel gebeurd op de aug Hyve. Er staan veel privédingen, die de meesten nooit hadden geplaatst als we hadden geweten dat er zo'n inbreuk gepleegd zou kunnen worden. Ik zou hier berichten van nepSuus kunnen plaatsen, maar daar wil ik Suus niet mee belasten. We zijn in rouw geweest en niet vooral ontgoocheld. Bovenal wil iedereen geloven dat Luca nog leeft! Maar dat is eng, heel eng. Bijzaak voor Suus. Geniet van je mannetje!

Liefs

Hoi Suus, wat ik net zat te bedenken...zou het kunnen zijn dat 'wij' (dit oorspronkelijke voorjaar 2008 forum) elkaar al 2 jaar kennen?!!!Wij geloven en vertrouwen je misschien wat makkelijker dan de moeders van aughyves.....
Bedoel ik positief, hier lijkt men echt meer om je te geven zeg maar....
Gr.Roos.

Hallo allemaal,

Ik begrijp best wel dat de aughyves twijfelen aan alles. Het moet voor hun ook echt niet makkelijk zijn geweest. Ik bedoelde het dan ook niet rot, toen ik schreef dat ik daar niet welkom ben. Was alleen meer een constatering.. En het is meer iets zoals Roos het zegt. Jullie kennen mij ook al 2 jaar en vertouwen misschien iets meer op mij.. En op het aughyves is het allemaal met foto's enzo. Dus dat maakt het allemaal wat persoonlijker. Al hebben we op dit forum natuurlijk ook foto's gehad en best wel eens privegesprekken.. Maar het is toch net iets anders.. Maar jullie zijn wel heel lief, dat jullie zo achter mij staan.

Groetjes

Terug
Bovenaan