lieve meiden van de msn..

Lieve, lieve, lieve meid,

Wat een oneerlijk en onmenselijk bericht. In de zomer van 2007 heb ik het zusje van Mette verloren. Ik heb beide meisjes gebaard maar Roos leefde niet meer. Het is voor geen enkele moeder te bevatten dat dit soort dingen gebeuren. Het is een onmenselijk beslissing doe je moet nemen. (wij moesten kiezen tussen 2 kindjes en Roos was het meest ziek) Het enige wat ik je kan vertellen is volg je gevoel en laat het over je heen komen. Laat het verdriet toe en neem jezelf vooral niks kwalijk. Ik denk aan je in deze situatie. Sterkte voor jou en je gezin.

gr.Ing

ik wil je heel veel sterkte wensen voor deze moeilijke tijd.
Neem samen alle tijd die je nodig hebt en weet dat we er zijn als je daar weer behoefte aan hebt.

Hierbij een tekst die we in de synagoge lezen op bepaalde momenten:

Er zijn sterren wier licht de aarde slechts bereikt lang nadat zij zelf zijn uiteengevallen.
Er zijn mensen wier nagedachtenis licht geeft in deze wereld lang nadat zij van ons zijn heengegaan.
Dit licht schijnt in de donkerste nacht op de weg die wij moeten gaan.

heel veel liefs ,
Tamar

Lieve Chantal,

Heel   veel sterkte met de verwerking en weet dat we er altijd voor je zijn! Prachtig mooi gedicht voor jullie zoontje en broertje heb je geschreven.

liefs en een dikke knuffel Maris, Feline en Gijs

Och meid toch, wat vreselijk voor jullie!! Ik weet niet wat ik hierop moet zeggen...   Er is ook nix gepast op te zeggen  Ik wil jullie heel veel sterkte en kracht toewensen de aankomende tijd.
En ik vind het ook een heeeeeel mooi gedichtje voor Robin..

Dikke knuffel Deb.

jemig meid,wat  moet dit    verschrikkelijk zijn zeg..
ik kreeg het er gewoon koud van.
maar wat een mooi gedichtje voor robin.
ik wil jullie heel veel sterkte wensen!!!

dikke pakkerd!!!

Terug
Bovenaan