lieve meiden van de msn..

dank je meiden

ik weet niet meer wie het vroeg(sorry) hoever ik zwanger ben..
ik ben nu 21weken zwanger...

heb vandaag het mandje en alles besteld en geregeld.

as maandag doen we met het gezin de verjaardag van mick vieren...

heel raar dat je 2 jaar geleden je kraamtijd in ging en dat ik di moet bevallen van robin..

Agossie meissie wat moet die dubbel zijn. Wat sterk dat jullie Mick zijn verjaardag vieren.

Ik weet niet of het kan bij deze zwangerschapsduur want Roos is geboren met 37 weken dus toen moest het zelfs volgens de wet  maar wij hebben haar aangegeven bij het geboorteregister. Ze staat nu in ons trouwboekje en is officieel een mensje geweest. Er is ook een aan en afmelding geweest van de ziektenkostenverzekeraar. Het klinkt misschien raar maar voor ons voelt dit heel fijn. Ik heb 3 kinderen en zo is het. Maargoed ik weet dus niet of aangeven mogelijk is bij deze zwangerschapsduur.

Sterkte meis,
x ing

Chantal,

Ik wet ook niet zo goed wat ik moet zeggen. Wat een verschrikkelijk moeilijke tijd hebben/krijgen jullie. Ik wens julie heel veel sterkte. Zal aan jullie denken.

Dikke knuffel, Patricia

Lieve Chantal,

Had je al  een  berichtje gestuurd maar wil je ook nog hier ff heel veel sterkte wensen de komende tijd.. Weet dat er heel veel meiden aan je denken en met je meeleven.
Voor de rest weet ik niet zo goed wat ik moet zeggen ....

liefs Ilone

Hey,

Ik denk regelmatig aan jullie sinds dat je je berichtje achtergelaten had over Robin.

Ik wil jullie vandaag en natuurlijk ook voor de komende tijd heel veel sterkte wensen, meer weet ik niet te zeggen, want hier zijn geen woorden voor.............

Groetjes Janneke

Terug
Bovenaan