Lieve Sassie 28

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi hoi! Hoop dat je dit nog leest voor je op vakantie gaat. Ik begrijp dat je je grote dag hebt vandaag!!!! Geweldig!!!!!!!! gefeliciteerd! Ik ga ook binnenkort 'aan de ketting' (of leggen we hén juist aan de ketting...? hihihi). Ik hoop dat dit (één van)  de mooiste dag(en) van je leven wordt!!! Laat je even weten hoe je Dag was???
Heel veel groetjes en knuffels,
Tess

hoi tess!!

ja mijn man (klinkt dat gek hihi) heeft het er ook over dat ik nu "aan de ketting" lig.... ach mannen,,,
wat leuk dat je ook gaat trouwen, hou je een groot feest? wij hebben het knus gehouden met een man of 25 echt heel gezellig allemaal...

we zijn 'smorgens getrouwd, en daarna met de hele zooi naar ons huis gegaan, ik had een mooie taart laten maken en hebben we koffie gedronken.
toen zijn we naar het bos gegaan met een supercoole caddilac  en hebben we daar foto's gemaakt... dat hoort er toch een beetje bij he?

daarna om 6 uur in het restaurant begon het eten, en het was erg lekker en gezellig allemaal.

toen we 'savonds thuis kwamen lag het hele huis vol ballonnen haha!

dus al met al een geslaagde dag

maar of het nou anders voelt??? nee niet echt.

wel moet ik er aan wennen nu een andere naam te dragen.

liefs sas

oh,ja

ik ga niet op vakantie hoor, wij gaan pas in augustus...

ik moet morgen helaas gewoon weer werken

Ha Meissie, ik bedoel Mevrouw,
Ja dat ben je nu hè! Van harte gefeliciteerd met je huwelijk meid!
Als ik dat zo lees heb je een heerlijke dag gehad! Da's goed om te horen.

Lijkt me inderdaad grappig ineens een andere naam te dragen. Zal best wennen zijn in het begin . Je lekker een paar keer vergissen, maar ook mensen voor de gek houden... lijkt me zó leuk hè!   Ach ik weet wel dat je je meestal niet anders gaat voelen enzo, maar het lijkt me toch zó leuk hè! (Ik lijk wel een plaat die steeds overslaat: zó leuk hè! Hahahaha)

Wel balen inderdaad dat je morgen alweer moet werken. Maar straks, als velen al weer terug komen van vakantie, kun jij lekker zeggen: ik ga nog!   Geniet maar extra dit keer...

Wij doen alles best wel uitgebreid, dus wordt een drukke dag! En zo doet iedereen het precies zoals ze het zelf leuk vind toch?
Maar laat je niet kisten met die ketting - leg hem er gewoon aan!!!  (Eigenlijk wel spannend... ahem.. oeps, sorry!  (hihi))

Heb jij trouwens binnenkort NOD? Ik weet het niet precies van iedereen...

Knuffel van Tess

haha! gelijk heb je.. onder de duim houden die handel!
het is inderdaad erg leuk om te zeggen "mijn man" ik moest net naar de winkel bellen omdat we een vloerkleed hadden gekocht en hij leek wel paars inplaats van bruin, en dan moet je toch je naam zeggen he? echt grappig!

ik heb als het goed is 1 juli mijn nod... ik had de laatste x een cyclus van 29 dagen dus ik ga ervan uit dat het nu wel weer op regel zal zijn...
weet niet of je het mee hebt gekregen, maar heb in maart een missed abortion gehad en ben ik gecurreteerd, en 5 weken daarna was ik zwanger en bleek het een bbz te zijn, waarbij mijn linkereileider is verwijderd,,, erg vervelend allemaal! maar we zijn weer druk aan de klus geslagen, en ik hoop dat het weer raak mag zijn....

hoe zit het met jou? bij ons duurde het trouwens, anderhalf jaar voor we voor het eerst zwanger waren, we waren net met allerlei onderzoeken klaar ( die allemaal goed waren)  

nou ik ga eens achter het eten aan, want als"de man" zijn eten niet op tijd krijgt!!!! nee hoor grapje hihi!

heel veel liefs sas

Hihihi, ik heb nog ruim een uurtje voor hij thuis komt!

Zeg maar wat een verhaal joh! Ben je na zoveel tijd eindelijk zwanger en dan krijg je dit allemaal over je heen. Lieve hemel! Heb je het allemaal een plekje kunnen geven? Je klinkt heel positief - respect!
Ik heb wel eens gehoord dat de overgebleven eileider zich iedere cyclus verplaatst en zo in zijn eentje alle eitjes opvangt. Ik hoop voor jou dat jij dat ook hebt! De onderzoeken waren goed schrijf je, dus vol goede moed verder!

Hey meid, ik ga extra hard voor jou duimen!

Dikke knuffel,
Tess

je bent een schat

ik ben vrij nuchter van mezelf dus dat scheelt wel,   en ik heb het geluk dat mijn bedrijfsarts heel goed begrijpt hoe het is,,,, waardoor ik nu ruim twee maanden later nog geen hele dagen werk... hij gunt me echt de tijd om het een plaatsje te geven, daar ben ik erg blij om, want ik ben er nog wel veel mee bezig... en voel me erg "zielig" af en toe... en dan kan ik erg van mezelf balen... beetje het gevoel van mislukking zeg maar.
en ik werk in een winkel dus dat geeft soms moeilijke situatie's want in een dorp kent iedereen elkaar.

ook ben ik erg bang om weer een bbz te hebben. omdat de kans verhoogd is, maar ik krijg bij een posi test gelijk een echo om te kijken of er niks in mijn eileiders zit. dus dat is wel fijn.

in de hoeveelste ronde zit jij eigenlijk? ik probeer zoveel mogelijk te lezen en te onthouden van mensen maar het is niet te doen, er komen ook zo veel nieuwe bij elke dag..

liefs sas

Hoi hoi

Logisch dat je je soms even zielig voelt, dit soort dingen moet je toch zeker even verwerken! Het zijn geen kleinigheden hoor. En ik snap best dat je dan met wat gemengde gevoelens verder gaat: je wilt graag, maar bent bang dat er weer iets mis gaat, maar je wilt zo graag.... Schrijf het hier maar lekker van je af hoor, wat mij betreft kan alles!

Tja, het is raar wat mensen soms kunnen zeggen. Iedereen vindt dat hij precies weet wat je doormaakt of kent iemand die 'precies hetzelfde' heeft meegemaakt.... Om maar niet te spreken van misverstanden! Je lijkt me zo te lezen gelukkig wel een meid die sterk genoeg in haar schoenen staat om dat aan te kunnen!

Over mij... tja, ik ben een 'jonkie' hier. Niet qua leeftijd, maar omdat ik pas net begonnen ben. We wilden sowieso al heel erg graag kinderen, maar eigenlijk pas na het trouwen beginnen. Toen was ik ineens over tijd met een posi test die geen stand hield. Volgens de ha heb ik een vroege miskraam gehad. Ik had intussen al zo zitten hopen en wist niet dat ik er zó naar uit kon zien. En toen...tja. Maar wachten doen we nu niet meer - we gaan ervoor! Mijn NOD heb ik pas ergens in juli, ben nogal onregelmatig. Ik vind het erg spannend en leuk, en ik leef ook heel erg met iedereen mee hier. Ik hoop dat we allemaal straks kunnen roepen dat we trotse mama gaan worden!!! Dan gaan we met zijn alle hier gezellig kletsen over kinderwagens ofzo!!

'Spreek' je gauw weer meissie!
Knuffel van Tess

Terug
Bovenaan