Lieve Sassie 28

heee tess,,,

ik weet niet of die banner van mij wel loopt, ik heb hem er net opgezet eigenlijk dus moet ik morgen eens kijken of hij het doet, anders heb je er niet veel aan he?

ja die van babybrabbel heb ik ook al eens gehad maar dan op een ander forum, daar kon je een banner standaart in je profiel passen, en dan kwam hij bij elk bericht eronder te staan.

ja dat met die benen in de lucht doe ik ook hoor! hihi!! je weet nooit waar het goed voor is toch?

sweety wat heerlijk dat je zwanger bent meid! hoe lang ben je nu? sorry mischien staat het wel ergens maar ik kan het soms even niet bijhouden van iedereen....
en al last van kwaaltjes?
enne.... wat voelde jij voor je ongi dag? had je dingen die anders waren?

blijf vooral veeeeel strooien met je glitters he??!! we proberen er wat van mee te pikken hier haha!

nou ik ga maar eens kijken wat we gaan eten vandaag... pff ook elke dag weer een gedoe...

liefs sas

Sassieieieieie,

Heb intussen uitgevogeld dat zo'n banner wel meetelt als je hem op je bureaublad zet (daarvandaan kun je hem alleen niet kopiëren). Ik denk eigenlijk niet dat hij meetelt als je hem in bv word zet en daarvandaan telkens kopieert. We zullen het wel zien!

Eh, wat dacht je van..... bami! Zou ik best zin in hebben... Ik heb geloof ik een steaktartaartje voor vanavond... ach das ook goed toch?

Tess

bamie????!!!! hmmm ja! dat is wel een idee, en makkelijk! ik zit nu al een UUR op dit forum te struinen.... gisteren kwam ik er zelfs door in tijdnood!  mijn mannetje was al thuis en ik had het eten nog helemaal niet klaar! dat heb ik normaal altijd als ik thuis ben hihi! volgens mij ben ik een beetje verslaafd

ik ben benieuwd of het in words wel werkt dan? dat komt natuurlijk omdat deze site geen mogelijkheid heeft om foto's en dergelijke te installeren enzo..

nou ik ga dan maar even een pakje groente halen voor in de bami...... bedankt voor de tip!

liefs sas

Owh Sassie, ik hoop het toch zo voor je dat je goede voortekenen hebt! Zit knetterhard voor je te duimen meid! (Ik las het bij 'zo moe!')

Zelf heb ik vandaag een pietsie bloedverlies, 6/7 dagen na eisprong, en dat heb ik nooit tussendoor. Ik krijg altijd meteen de volle mep aan rode duivels, en gezien het tijdstip..... zou het...... heeeeeeeel misschien.........
Ik probeer er maar relaxed onder te blijven, ik kan nu toch niets doen. Als het komt dan komt het, en anders niet.
Maar, eventjes wegdromen, we kúnnen natuurlijk straks ook samen op het maartforum zitten! Hihihihi
We gaan er gewoon voor!

Liefs,
Tess

Ps. Heb je gezien dat de bannertjes inderdaad gewoon doortellen in ons topic? Lollig hè!

hey tesssssss!!!!!!

wauw dat klinkt goed! ik had ook een beetje bloedverlies de 1ste x maar had er niet bij stilgestaan dat dat waarschijnlijk op dat moment een innestelingsbloeding geweest zou kunnen zijn.... ik denk dat het een goed teken voor je is hoor! maar je hebt gelijk je moet proberen je hoofd koel te houden (al gaat dat moeilijk met dit weer, pfff het is bloedje heet he?).
ik heb mezelf deze maand belachelijk druk gamaakt, zo ken ik mezelf niet! en heb gisteren een test gedaan, nega!!  ik kon me weer eens niet bedwingen, en nu heb ik spijt  haha!  maar einlijk moet ik morgen pas ongi worden, ben het gelukkig nog niet... we zien wel, ik hoop inderdaad dat we straks naar een ander forum kunnen verhuizen

houdt me op de hoogte he? ik ben erg benieuwd....

ik draai m'n duimen blauw!!!

liefs sas

Ha die Sas!

Joh meid wees even wat liever voor je duimen!!!!! Anders kun je straks het test staafje niet stilhouden en plas je ernaast!!!! (Of het cupje)

Het kan nog steeds hoor meid, ook al zegt de test nú nega. Ik blijf lekker voor je doorduimen en ik ga er vanuit dat als er één van ons gaat, we allebei naar dat andere forum gaan!!!

En als het te warm wordt..... ach de koude douche is geduldig toch???? hahahaha
Maar ik ga nu gauw even boodschappen doen, anders ben ik weer te laat terug voor het eten. Met die haperingen op het forum duurt één berichtje momenteel wel 5x zo lang.... Zouden ze ons willen leren geduldig te zijn? Alsof we niet genoeg oefening krijgen!!!

Hey meid, hou je hoofd koel en je voeten warm! En laat gauw wat van je horen, ben razend benieuwd!

Liefs,
Tess

Sassieieieieieieieieieie!

Hoe is het met je? Ben heel benieuwd en zit alsmaar te duimen voor je. Hoop dat het toch nog....

Liefs,
Tess

hoi tess...

wat lief dat je aan me gedacht hebt.. maar helaas zijn hier na 1 dag overtijd de rottige duiveltjes weer aan komen zetten grrr!!!
ik had nog goede hoop, heb er zelfs twee testen tegenaan gegooid, maar het mocht niet zo zijn,
ik ga deze maand even afstand nemen van hier, om zo te proberen mijn "hoofd" te ontzwangeren.... deze maand was het echt erg, het verlangen is nu zo groot na alles wat we hebben meegemaakt, ik ben bang dat als ik zo doorga aankomende maand dat het nooit wat wordt, ik wil proberen me er wat minder mee bezig te houden... ik ben gewoon drie weken van de   maand met mijn lijf en gevoelens bezig! ik wil proberen mijn leven weer een beetje op te pakken, en daar hoort zwanger worden zeker bij, alleen wil ik het nu wat op de achtergrond houden, kijken of het me gaat lukken, maar ik kom binnenkort zeker terug, want dit is veel te gezellig hier..en hoop dat jij dan goed nieuws hebt te vertellen hier...

heel veel succes, en alle geluk van de wereld gewenst lieve tess

liefs sas

Terug
Bovenaan