Lieve VERA....

A

Anoniem

Guest
Loeve vera,

meis wat vervelend voor jullie.....echt klote (sorry voor het woord!)
ik heb nog zo aan je gedacht deze week.... ik voel zo met je mee dat het pijn doet!!
ik weet ook even niet wat ik moet zeggen en de verhalen als "het komt wel goed bla bla bla " daar heb je ook even geen behoefte aan...
toch zeg ik tegen je "kop op" lieve vera..
wat betreft de leeftijd waarop je je eerste krijgt... ja dat voel ik ook wel eens zo maar misschien gaat de tweede veeeel sneller.. daar moet je je maar aan vast houden.. we gaan eerst voor de eerste en dan zzien we wel verder... maar wel positief blijven he??
ik wordt 32 aan het einde van het jaar maar daar ben ik niet zo heel erg mee bezig... ben nu bezig om mijzelf een beetje rust te gunnen en niet te geforceerd ermee bezig te zijn.. wat erg moeilijk is maar ik moet wel anders maak ik mij zelf helemaal gek  haha

wij zitten weer in de wacht periode en volgende week vrijdag moet ik weer ongi worden (of liever niet eigenlijk.... haha)
spannend weer maar ik ben rustig en moet er vertrouwen in hebben dat het ooit goed komt met ons...is het niet nu dan is het wel een volgende keer...(en dan nu zelf nog geloven haha maar ik ben al op weg..)

jij succes met de clomid weer en je man succes met zijn zaadjes... klinkt heel raar om dat te zeggen ......geen gestress want dat komt de kwaliteit ook niet te goede haha...
wees er lekker voor elkaar en geniet lekker van dit weekeinde...

wij "spreken" elkaar snel weer lieve vera ik ga aan je denken...
hou je taai..

liefs haag

HHHeeeee vera,
volgens mij was jij gisteren jarig... toch??
nog van harte gefeliciteerd en dat je maar veel kussen en kadootjes hebt gekregen en dat je mooiste dromen in dit nieuwe levensjaar allemaal uit mogen komen...

ga morgen weer vliegen en ben donderdag weer thuis..
tot die tijd hou je taai en ik denk aan je lieve vera...

liefs haag

Hoi Lieve Haag,

Je bent vandaag weer onderweg met vliegen, maar morgen lees je deze mail weer.
Hier maar weer eens een berichtje van mij.
Ik moet je eerlijk zeggen, dat ik deze site de afgelopen tijd gewoon vergeten ben. Waarschijnlijk door de menstruatie, en dat ik jarig was. Te druk met andere dingen geweest. Waar ook niets mis mee is.
Inmiddels ben ik vanmorgen weer naar het ziekenhuis geweest. En een onderzoek gehad, en ik moet vrijdag weer terug. De uitslag van het bloed was goed. En als het goed is dan krijgen we vrijdag ook de uitslag binnen van zaad van marcel.
Tja, er zijn nu wel 2 eitjes aan de linker kant (rechts was nog niks), ze waren wel klein, maar ik ben ook nog maar net mee begonnen. En dit is in ieder geval weer iets. Dus vrijdag moeten we terug, en dan weten we meer. Ik kreeg de afgelopen tijd echt zo'n gevoel over me heen, stel nu dat ze straks zeggen, sorry, maar het kan niet met dit zaad. Maar ze zei vandaag, dat ze dat niet gaan zeggen. Dat ze nog een 4 tal dingen kunnen doen, maar dat we beter even kunnen afwachten, wat er uit de test komt, en dan zien wat we ermee gaan doen. Dus vrijdag meer nieuws.

Verjaardag was inderdaad wel leuk. Veel te druk gehad, en alleen maar druk met heen en weer rennen. Daar hebben we al van gezegd, dat we dat vanaf volgend jaar anders gaan doen. Niet meer de hele dag. Maar ja. We zien het wel hoe het verder gaat. Mijn man had wel een geweldig kado. Hij heeft een collega van mij gevraagd of ze een schilderij voor hem wilde maken. Hij heeft een 3 luik bij haar besteld, van rood, oranje en geel, met een bloem erop. Ik had veel verwacht, maar dit aparte kado, daar had ik niet aan gedacht.

Tja,  dat potje, dat is ook niet echt ideaal he, qua de hoeveelheid die er in zo'n potje gaat, heeft puur te maken met de manier hoe je het moet doen.
Dat je MOET, we zien het allemaal wel.

We zijn op de camping geweest, en hebben daar ook een beretijd gehad. En nu hebben we gister ook afgesproken dat we meer tijd voor elkaar gaan inplannen. Een vaste avond plannen, dat we niks afspreken, en dat we alleen tijd voor ons samen hebben, al staat de koningin aan de deur!

Afgelopen weekend nog op baby bezoek geweest. Allemaal wel leuk, maar ik zie alleen maar dikke buiken om me heen, in de stad, ziekenhuis. En mijn beste vriendin is natuurlijk ook zwanger, maar die is op mijn verjaardag niet geweest. Ik vind het af en toe zo raar, maar denk ook wel eens, dat ze er ook moeite mee heeft (naar mij toe!) dat ze zwanger is, en dat dat bij ons niet gaat, en dat ze daarom wat afzijdig houdt.
Als ik bedenk dat ik als ik zwanger zou zijn, zou ze een van de 1e (na de ouders) zijn, die ik het zou vertellen, en bij haar, had ik dat gevoel niet. Misschien maak ik er meer van dan het is. Zullen de tabletten wel weer zijn. Ik ben ook weer misselijk. Maar goed, allemaal voor een goed doel.
Sorry dat ik op me heb laten wachten, maar het was er ook een beetje bij ingeschoten, nu kun je lekker morgen weer wat lezen.

Succes dan voor jullie, ik zal duimen en aan je denken. x Vera en tot mails

HEE hallo vera,

wat een leuk kado dat je gekregen hebt van je vent.. hij heeft er zo te horen erg veel moeite voor gedaan allemaal.. lief van hem hoor...
ik ben inmiddels gisteren weer ongesteld geworden  en ik had er nog wel zo'n goed gevoel over deze keer... helaas dacht mijn lichaam daar weer eens anders over hihi op naar de volgende ronde zeg ik dan maar weer stoer maar eigenlijk voel ik mij nog steed een beetje rot... elke keer die teleurstelling weer verwerken, alleen maar ook samen is soms een beetje te veel van het goede..en had ik ook nog een muts in  het vliegtuig met twee kinderen die toen het erg turbulent was en het stoel  riemen vast  signaal aan was met de kids naar de wc moest dus ik zeg daar wat  van..dat het niet zo verstandig is nu met de twee te lopen en dat ze beter nog even kon blijven zitten..zegt ze tegen mij "u  kan geen kinderen hebben want dan had u wel anders gereageerd"..... ik was verbaasd en zeer teleurgesteld dat ik  dat van een wildvreemde moest horen.. natuurlijk nadat ik er net achter was gekomen dat ik weer eens niet zwanger zou zijn... ik was furieus en in de gally (keuken) heb ik even met mijn twee  collega's staan vloeken op haar...hoe kon ze! net op het moment dat ik eg kwetsbaar was natuurlijk haha achteraf is het een lachertje natuurlijk maar op dat momen kon ik dat mens  wel wat aandoen!!!!
nou ik   heb uitegerekend dat ik als ik de veertiende dag naar het zienkenhuis moer er weer eens niet ben... ga even een mailtje sturen of ze nog iets  kunnen wiezigen in mijn schema maar ik vrees het ergste.. ook zo'n enorm rot gevoel..
verder hier alles ok en lekker het weekeinde vrij!!! lekker bij mijn  man en lekker genieten van het mooie  weer....we hebben geen afspraken staan en we zien wel lekker  wat er allemaal op ons pad komt..  ben altijd dol op spontane acties hahaha

ben benieuwd naar de uitslag morgen en hoor het graag allemaal. en dat je het forum even vergeten was is prima.. dan ben je alleen maar leukere dingen aan het doen denk ik dan haha   geen probleem hoor...

lieve vera veel sterkte morgen in het ziekenhuis en hou je taai he??

ik duim voor jullie hoor!!

liefs haag

Ik heb net een hele lange mail gestuurd, is deze nu weg?
Hoe kan het nu, ben ik dat bericht kwijt.
Eens even kijken of dit bericht het wel doet?

Hoi Lieve Haag,

Shit he, dat je ongesteld bent geworden, en die situatie met die vrouw maakt het er ook niet echt beter op.

Ik heb toch al zo'n rotdag, en ook echt geen behoefte om het hele verhaal nog eens op te schrijven. Het was in ieder geval niet goed in het ziekenhuis. Zaad was matig.
Het zaad wat er is, doet wel wat het moet doen. Maar daar is ook alles mee gezegd.
Het komt er eigenlijk op neer, dat ik of voor een half jaar clomid krijg en de klusdagen zelf een beetje in de gaten hou, en mee aan de slag ga. Of IVF. Toen dat woord viel, toen werd het me te veel. Toen moest ik huilen. En toen ik op het werk kwam en vertelde dat het allemaal niet zo voorspoedig ging, kwamen de tranen weer. Door die tabletten ben ik erg emotioneel, en misselijk, en puistjes, ik wordt er soms gek van. En dan nog maar te bedenken dat we nog niet zo lang bezig zijn, maar voor mijn gevoel wel. Maar goed, als je op het werk bent, ben je er niet zo druk mee. En als ik dan bijvoorbeeld bij marcel in de auto stap (omdat hij me ergens gaat afzetten), dan krijg ik zo'n gevoel over me heen (kan dan niet veel hebben!) en dan zeg ik: wanneer krijg je nu een carcit?   Dadelijk gebeurd er iets, let je niet op, of krijg je een bekeuring! Betaald de zaak die dan ook ? En dan heb ik meteen weer zo'n boos gevoel, terwijl er van te voren niks aan de hand was. Soms snap ik het zelf niet, maar ja, het is allemaal wel te begrijpen. Ik gooi het ook allemaal maar op die tabletten. Maar het valt ook allemaal niet mee. Ik hoop dat dat andere bericht er ook nog op komt, daar was het allemaal wat uitgebreider omschreven, maar ik wil er nu eigenlijk niet meer over nadenken. en mijn hele dag laten verpesten. laat maar even varen. Maandag zien we wel weer verder. x En een fijn weekend. Tot maandag of tot mails. (sterkte jij he).

He vera,

wat een ongelofelijk rot nieuws voor jullie zeg.. bah..
ik heb er even geen woorden voor allemaal... wat zul je teleurgesteld zijn.. ik leef met jullie mee hoor?
ik heb op dit moment ook even een klein dipje wat betreft het forum.. soms heb ik er heel veel steun aan en soms juist het tegendeel en nu is het even het tegendeel... daarom ben ik ook niet meer zo vaak te vinden hier.. even gehad met al het kinderen krijgen en alles wat we daa voor moeten doen. daarbij komt dat ik waarschijnlijk deze maand niet naar het ziekenhuis kan omdat ik op reis ben... grrrrr dat maakt het ook even niet leuker allemaal...
ik ga zo weer weg en ben dan woensdag weer thuis.. misschien dat ik mij dan beter voel.. ik hoop het
hoe zijn de volgende stappen voor jullie nu? kan mij voorstellen dat je het ook even niet meer ziet zitten hoor dus als je er aan toe bent dan hoor ik het wel.. of niet kijk maar lieve vera..
ik hoor het wel weer..

liefs en hou je taai he??

liefs haag (net ook een bericht getikt maar niet op het forum te zien hopenlijk deze wel kus haag)

HOI HAAG,

Daarom had ik al voorgesteld om emailadressen uit te wisselen of mobiele nummers eventueel, dat je eens kunt sms en of een bericht prive kunt sturen, maar dat hoor ik dan nog wel wat je daar van denkt!?

Tja, wat zal ik er verder nog over zeggen. Het was inderdaad een zwaar weekend!
Maar mijn mannetje denk dan ik hou het maar voor me, ze heeft al genoeg aan de kar hangen, terwijl ik het net "samen" wil doen! Maar ja, dat is voor iedereen natuurlijk anders, en iedereen wil het op zijn manier doen.

Maar goed, we zijn vanmorgen weer in het ziekenhuis geweest en woensdag moeten we dus weer terug. Het eitje was flink gegroeid, dus ik denk dat we deze week nog moeten gaan. En dan gaat marcel meteen daarna bloed prikken. En een afspraak maken om die echo te laten maken. Verder weet ik eigenlijk niet hoe   het verder gaat.
Het is in ieder geval wel de bedoeling dat we voordat we op vakantie gaan de uitslag hebben/weten/krijgen over wat het nu wel of niet is. En dan kunnen we dat voor zover in ieder geval afsluiten, en "rustig" op vakantie gaan.

Ik weet inderdaad wat je bedoelt. Ik heb af en toe ook zoiets van, het is me wat te veel, en ik kijk maar even niet. Maar ja, om je heen is en zie je toch al die andere wel.......... Maar onze tijd komt nog wel, het duurt alleen even wat langer.
Maar denk erom he, niet de moed opgeven, erin blijven geloven, hoe moeilijk het soms ook is. Wanneer ben je vrij, of heb je vakantie?

Ik zal woensdag wel weer even mailen als ik ben geweest, dan zie jij als je terug bent meteen weer een/dit verslag van vandaag een mijn ervaringen woensdag.
Hou je goed, sterkte en veel liefs, tot mails. x Vera

Terug
Bovenaan