Een hele zonnige goedemorgen Lieve HAAG,
Ik ben inderdaad gister weer een bezoekje gebracht aan het ziekenhuis.
Ik was in totaal alweer bijna een uur kwijt, maar dat kwam ook omdat we voor mijn man nu bezig zijn. Hij heeft meteen bloed laten prikken, maar er waren meer dan 40 personen voor hem, dus ik heb de auto gepakt, en ben al naar kantoor gegaan, en hij is te voet bij mij de auto weer op komen halen. (Bloed prikken duurde nog geen 12 seconde!)
We hebben ook meteen op radiologie een afspraak voor hem gemaakt voor een echo. De eerst komende datum viel eind juli (maar dan zijn we nog op vakantie) dus de eerst volgende na onze vakantie is op 8 augustus, dus over een maand kan hij daar pas terecht. Maar de afspraak staat in ieder geval, en dan is die rust er tenminste al!
(Of niet natuurlijk!) Ik denk dat nu het bloed prikken achter de rug is, en de afspraak staat, dat ook al wat rust brengt.
Er was ook weer een andere gynecoloog, (in opleiding) dus je kunt iedere keer voor een ander je broek laten zakken. Nu heb ik daar niet zo'n moeite mee.
En ze had nogal slecht beeld op het scherm (donker/onscherp) dus heeft een hele tijd liggen roeren () en nu bleek wel aan de andere kant er ook nog wat aant groeien te zijn. Dus dat is alweer meegenomen. De eitjes waren helaas in tegenstelling tot de vorige keer, niet zoveel gegroeid. Daarom hoef ik zaterdag ook pas terug.
En als ik heel eerlijk ben verwacht ik er deze ronde niet zo veel van. Onze vruchtbare dagen zijn geweest, en het liep niet lekker tussen ons, en dan ga je ook niet altijd zeggen, het moet nu. Dat is gewoon niet altijd prettig op die manier. Dus daar ga ik maar niet van uit. Ik had een beetje een dip van het weekend en mijn had dat wat later deze week. En hij uit zich niet altijd zo. Ik heb echt zoiets van samen, en hij heeft zoiets van: je hebt al zoveel aan je kar hangen, ik wil je sparen, en ook nog niet met mijn dingen lastig vallen. Het zijn toch dingen van ons samen!? Ik heb ook het idee dat hij het gevoel heeft, dat het zijn schuld is! Ik zei tegen hem, het is geen kwestie van schuld. Toen ik die tabletten kreeg, zei hij toch ook niet tegen mij: het is jou schuld. Zo werkt het toch niet, ik vind het echt iets van ons samen!! Maar goed, daar moeten we dan ook nog maar aan werken. Ben benieuwd wat er zaterdag uit komt.
Mijn mannetje is vrijdagavond de stad in, en zondag ook op pad (autoracen, kon ik wel mee, maar wat moet ik daar!) dus dan heb ik lekker wat tijd voor mezelf. Dan zal ik je de reactie van zaterdag (bezoek ziekenhuis) wel doormailen.
Nu zei ze gister dat de cyclus toch nog niet regelmatig is, want het duurt nu alweer langer dan de vorige maand. Dus het kan zijn dat de tabletten toch weer verhoogd gaan worden. En dat ik dan naar 3 tabletten clomid per keer gaat.
Wat een ellende en gedoe allemaal he, maar ja, bij de forum dames zal het allemaal niet anders zijn. Ik ga nu maar snel posten, voordat het dadelijk er weer niet opstaat!
Tja, ben benieuwd hoe het met jou werk verder gaat. Het is in ieder geval goed, dat jij het kwijt bent, en ze moeten maar zien wat ze er mee doen. Het is nu hun probleem.
(je snapt wel hoe ik dat bedoel denk ik). Nu maar hopen dat jij je met de oplossing kunt vinden. X Vera en hou me op de hoogte. Sterkte met alles. Ik denk ook aan jou!
Het is inderdaad hier in limburg wel heel erg warm. Maar ja, als het regent dan is het ook niet goed. Dus we nemen het maar zoals het komt, en we doen maar rustig aan.
Op het werk is het goed uit te houden, je hebt er geen idee van dat het dan buiten zo warm is. Dus dat valt dan allemaal wel mee. En als het weekend is, dan kun je je er ook een beetje naar kleden, maar ja, op je werk moet je toch wat aan hebben he?