Lieve VERA....

Lieve Haag,

Ik weet (uit je vorige mail) dat je wat minder op internet/forum te vinden bent.
Ik eigenlijk ook, alleen om te kijken of je gereageerd hebt,   en daarna klik ik de site weer weg. Nu valt me wel op dat er een aantal dames zwanger zijn, dus het gaat de goede kant op.

Ik ben deze week weer begonnen met ProVERA en daarna Comid.
Ze hebben de dosering weer verhoogd en in de vakantie hebben we er niks mee gedaan.
Vlak voor de vakantie, was ze niet onder de indruk van de groei van de eitjes en ze wilde me eigenlijk voor een half jaar tabletten voorschrijven, zodat ik niet iedere keer naar het ziekenhuis hoefde te gaan. Maar ze had ook het idee om te verhogen.
Dat kan dus niet samen, want ze willenje toch in de gaten blijven houden, en dat ging dus niet ivm de vakantie.
Dus kreeg ik een dosering van 2 tabletten per dag, en ik heb nu een paar tabletten erbij gekregen om toch 3 tabletten per dag te nemen.
Als ik 2 tabletten zou nemen, dan zou ik weer 4 weken (voor niks) nemen, en nu is het tenminste niet voor niks. Ik hoop dat je het nog snapt.

Ik zag er wel tegenop om weer aan de tabletten te beginnen, maar ik ben er toch maar weer met goede moed aan begonnen.
We hebben echt een top vakantie gehad, daar niet mee bezig geweest, geen tabletten genomen, even echt tijd voor elkaar!
Ik wacht nu weer op een bericht van jou, nu staat het topic weer boven, en dan "praten " we weer verder. x Vera (Sterkte met alles waar je mee bezig bent, en ivm het afstand nemen! Ik weet er alles van). Of ben je inmiddels zwanger?

Hoi LIeve HAAG!        

Ik moet toch even ons topic weer boven zien te krijgen!
Ik vraag me af, waar je bent. Ik mis ons contact.
Maar ik snap ook dat je afstand wilt nemen.
Dat doen we allemaal wel eens.

De vakantie heeft ons goed gedaan, en we zijn vol goede moed weer begonnen.
Op dit moment ben ik weer bezig met ProVERA en ik moet nog een dag of 3.
Dan verwacht ik binnen een week de menstruatie  (dit keer vind ik het niet erg,
kunnen we tenminste weer verder!) en daarna gaan we weer verder met Clomid.
Ze hebben de dosering inmiddels verhoogd, dus ik zit nu op 3 tabletten per keer.
De laatste mogelijkheid, en verder hierover nadenken wil ik nog niet.
De 2 tabletten hadden toch niet het goede resultaat. De eerste keer ging alles goed, maar de 2e keer weer niet. En toen is er vakantie geweest, en toen hebben we het
recept wel meegekregen, maar we hebben er door de vakantie niks mee gedaan,
en gaan nu vol goede moed weer verder. Dus als ik aan de Clomid ben begonnen gaan de bezoekjes naar het ziekenhuis ook weer beginnen, en dan ben ik hier waarschijnlijk ook weer minder te vinden!
Verder gaat het eigenlijk wel goed met ons.
De caravan is goed bevallen, en we zijn al driftig aant kijken hoe we de (zonnige) weekenden en vrije dagen nog kunnen besteden!
Is een hele nieuwe ervaring (het in de caravan doen!) Maar zeker bevallen.

Hoe is het met jou/jullie?
En met je werk? Is het nu beter te combineren?
Of is het nog steeds allemaal moeilijk en ververlend.
Ben je nog veel onderweg?

Weet eigenlijk even niks meer te melden.
Zijn jullie nog op vakantie geweest (prive zeg maar?)
Groetjes en hou me op de hoogte, of geef in ieder geval een teken van leven,
als je verder niet wilt "praten".

Misschien ben je wel echt zwanger (!) hoop het wel voor je.
X Vera en tot mails.   Sterkte en succes verder

Ik denk toch wel aan je hoor! Ook al hebben we geen contact,
(tenzij je dat niet meer wilt?!)........

Terug
Bovenaan