Lievelingseten

A

Anoniem

Guest
Wat is het lievelingseten van je kindje en wat lust het absoluut niet?

Mijn dochter eet het liefst friet of broccoli. Ze lust geen pannenkoeken. (Ik moest voor haar een boterham maken, terwijl er een heerlijke pannenkoek op haar bordje lag, maar ik zag echt dat ze het helemaal niet lekker vond en ze wees naar de boterhammen die op het aanrecht lagen...hihihihihihihihi)

Hallo,

tja, moeilijke vraag. Onze Dylano lust eigenlijk alles. Hij vind pannekoeken heel erg lekker, maar ook gwn prakkies.
Vorige week heeft hij van papa voor het eerst een boterham met makreel op. De 1e 2 hapjes gingen nog wel, maar de andere vond hij absoluut niet lekker, haha! Nou, ik ben ook geen viseter. Sterker nog: Ik hoef helemaal geen vis. 1 visstickje gaat nog wel.

Liefs Debby.

Marissa eet tot nu toe echt alles gelukkig. Maar favoriet zijn absoluut pannenkoeken. Die aten mijn man en ik vroeger misschien 2 keer per jaar, maar nu speciaal voor Marissa 1 keer per week

Wat een geluk heeft Marissa!! Als wij pannekoeken eten, eet oma meestal ook mee. Papa houdt niet zo van pannekoeken, vandaag dat wij ze niet iedere week eten.

Liefs Debby.

Luuk lust eigenlijk ook best wel veel.
Hij probeert gelukkig ook alles...(nog wel!)
Maar favoriet met stip op nr 1:Friet met knakworst!!

Ben benieuwd naar zijn eetgedrag over 1 jaar ofzo,meestal begint dan het drama van dingen niet lusten geloof ik.

Liefs,sindy

HUTSPOT!!!!!dat gaat erin als koek...maar eigenlijk vindt ze alles wel lekker..we noemen dr soms gekscherend ons kliko-tje..echt als ze maar eten ziet ofzo..dan is t al van...eet eet eet??
groetjes

Ook Rik is echt een goeie eter!! En eet het liefste wat wij eten.....

Maar toppunt is toch wel Italiaans, macaroni, pizza (stukje hoor) en lasagne niets is te gek!!

X Saskia
mv Rik 04-07-07

Hallo ,

Voor Milad   spaghetty en macaroni en kip en vlees dit zijn echt z,n favorieten , en voor de rest eet hij ook allessssssssssssssss hahaha

Gr Anna

Terug
Bovenaan