Lievelingseten

Ik maak pizza altijd zelf en omdat het me nog niets leek voor Stijn had ik voor hem een boterham ontdooid. Die werd dus rigoreus op de grond gekieperd en meneer zat de pizza van mijn bord af te eten. Gewoon een punt die hapte hij af. Dat was zo lief om te zien. Ik vind het wel knap dat iemand zonder kiezen dat kan eten.

Groetjes van Marloes

hoi

hier zijn pannekoeken favoriet!!!!!
en sperziebonen vindt meneer maar niets maar eet het afentoe wel
eigenlijks lust meneer verde alles wel

xxx

Hoi!

Tara is best een moeilijke eter, ze lust niet veel. Groente gaat er moeilijk in, ze bijt wel in worteltjes, sperzieboontjes etc., maar spuugt ze daarna meestal uit.
Boterhammen met kaas en ander beleg gaat er gelukkig wel goed in.
Verder is ze dol op koekjes, we noemen haar ook wel 'koekjesmonster' en daar moet ze altijd erg om lachen. Frietjes krijgt ze af en toe en die krijgt ze snel op! Gisteren kreeg ze voor het eerst pannenkoek ne dat ging wel ok, na een hap of 5 had ze er genoeg van, hihi.
Ik geef haar als vloeistof alleen opvolgmelk en uitgekookt kraanwater, want ze lust geen roosvicee en thee o.i.d.

Groetjes,
Shivana

P.s.: als jullie zelf eten maken voor jullie kleine, doen jullie er dan zout bij? Een beetje of net zoveel als voor de volwassenen?

Hoi Shivana,

Als ik nu aardappels en groente kook dan doe ik daar geen zout bij maar dat komt omdat het van ons niet hoeft. Maar Marissa eet wel zout hoor, zo krijgt ze wel eens een stukje braadworst (zonder vel), gekruid gehakt of frietjes (een paar). Verder eet ze ook macaroni en spaghetti mee en dan is de saus ook met kruiden. Ze mogen al best wat hebben hoor qua zout maar gewoon niet teveel

groetjes Linda

Hoi,
Ik ben zelf al een moeilijk eter....
Dus niet een heel goed voorbeeld..
Lieve eet tegenwoordig vaak gewoon mee met ons, en krijgt het nu ook door als ze iets anders krijgt..
Ze eet graag doperwtjes..zo met twee vingertjes pakt ze ze dan..ook zo leuk.
Boerenkool, bloemkool, broccoli, andijvie,spinazie..gaat er wel in..
Pasta eet ze niet echt graag..Wel weer pannekoeken, en frietjes..die zijn zo op..
Achja, ze eet wat ze wilt..
En dat doe ik ook..als ik iets niks aan vind..eet ik het ook niet.
Gr Rina

Terug
Bovenaan