Lievelingseten

Hoi,

Stijn lust bijna alles eigenlijk, zolang het maar warm is. Hij is net als ik niet echt een broodeter. O ja en de boerenkoolstamp vond hij ook niet echt alles maar hij kon er wel heerlijk mee gooien. Verder wil Stijn absoluut geen vlees eten, maar dat eet ik ook niet dus is geen probleem.

Groetjes van Marloes

Hoi,
mijn dochter is gek op bloemkool en broccoli.
Ik lees trouwens dat jullie kindjes gek zijn op frietjes, pannenkoeken en pizza, eten ze dit dan echt als avond maaltijd? Ik vraag dit omdat mijn dochter (15 maanden) dit echt nog niet krijgt van ons, ze heeft weleens een frietjes geproeft maar dat is echt op 1 hand te tellen. Het is geen veroordeling hoor maar ben gewoon benieuwd,
groetjes van Sonja

Hoi Sonja,

Met alles bedoel ik rijst aardappelen groente brood bambix fruit ....
Hier geen friet en pannekoeken op m,n weekmenu , dit omdat ik geen liefhebber ben van vette happen en geef dit meestal aan onze kids als ze jarig zijn , dan hebben ze ook echt feest

Heb wel gemerkt bij Milad dat hij misselijk word van pannekoeken , heeft hij een keer gegeten bij m,n moeder ... dus dat was geen succes

Gr Anna

MErel haar lievelingseten is witlof met aardappel evt wat appel en kip. Gaat grig op.
Ook macroni gaat er altijd vlot in.
En alles met worteltjes erin vind ook gretig aftrek.
Maar ze lust eigelijk bijna alles wel

quote: sonja1973 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-09-2008 08:45:16'));

Hoi,
mijn dochter is gek op bloemkool en broccoli.
Ik lees trouwens dat jullie kindjes gek zijn op frietjes, pannenkoeken en pizza, eten ze dit dan echt als avond maaltijd? Ik vraag dit omdat mijn dochter (15 maanden) dit echt nog niet krijgt van ons, ze heeft weleens een frietjes geproeft maar dat is echt op 1 hand te tellen. Het is geen veroordeling hoor maar ben gewoon benieuwd,
groetjes van Sonja

Hoi Sonja,

Hier wordt nu eens in de week pannenkoeken gegeten omdat Marissa dat echt heerlijk vindt. Maar pizza krijgt ze echt niet, als we dat eten dan krijgt zij een potje. Frietjes eten wij vaak, maar ook dan een potje voor Maris, ze krijgt trouwens wel altijd 1 of 2 frietjes gewoon voor de lekker, maar als avondeten dus niet. We waren een tijdje geleden naar de Mc geweest en ik had toen een happy meal voor haar, maar ze eet het ook gewoon niet. Ze is 5 minuten bezig per frietje, en na 3 was ze er wel klaar mee.

groetjes Linda

Hoi Sonja, Dylano eet ook niet iedere week vettigheid ofzo. Maar pizza en frietjes heeft hij al wel op hoor. Hij heeft trouwens liever aardappelschijfjes, die krijgt hij makkelijker weg. Pizza zijn we pas een mnd geleden mee begonnen, maar daar hoeft hij niet veel van.
We maken hem gelukkig met een Hollands prakkie hoor! Maar ik vind wel dat Dylano volledig met de pot mee kan eten, (of het moet heel erg gekruid zijn). Hij wilt ook graag eten, wat wij eten. Maar das iets van de laatste tijd ;-)

Liefs Debby.

Hoi,

Bas eet in principe ook altijd met ons mee. Favoriete gerechten zijn, PASTA, bloemkool, boontjes, rijst, mais, tomaten, komkommer,  erwten en wortels en yoghurt!
Pizza eten we niet vaak, maar mijn dochter lust het niet. Verder eet ze eigenlijk alles, dus als we dan pizza eten, zorg ik voor haar voor een ander prakkie. Dat eet Bas dan ook en proeft van ons een stukje pizza.
Frietjes staan hier iedere woensdag op het menu. De kids eten daar dan altijd sperziebonen bij (groene frietjes). Bas krijgt op die manier prima zijn buik vol.

Ik lees dat nog veel mensen de kids liever geen gekruid eten geven. Bas eet hier echt alles mee. De wereldgerechten van Knorr zijn best gekruid soms, maar Bas vindt het heerlijk allemaal en heeft nooit ergens last van gehad.

Groetjes, Karin

Feline lust echt heel veel (meer dan ikzelf hahaha) Ze vind pasta erg lekker. En een pannenkoek gaat er ook wel in en gisteren voor het eerst poffertjes. En verder eten we heel soms patatjes.
En hollandse pot lust ze ook graag. Alleen we aten vorige week rode kool en dat vond ze heel vies. Ze bleef het wel proeven, maar steeds haalde ze het toch weer uit haar mond. Dus toen maar een potje gewarmd.

groetjes Maris

Terug
Bovenaan