Lijst wie we zijn

Hoi,

Ben kyrabella, 27 jaar, bezig voor 1e kindje woon samen met mijn vriend en mijn hondje., mijn nod is vandaag en ben op van de zenuwen:(, voel nog niks anders alleen de kwaaltjes die ik de afgelopen week ook had.
Wil proberen te wachten tot het weekend met testen.

Nou ik zal mij ook even toevoegen.

Ik ben Saskia 26 bijna 27 ben getrouwd en wij hebben een zoon van 2 jaar en 2 maanden. Wij wonen in overijsel.
Wij zitten nu in ronde 12 voor de 2e dus.

Liefs Saskia

Hoi,

Ik ben Jazz, 31 jaar, woon in Gelderland en wij zijn bezig voor ons eerste kindje. We zitten nu in ronde 3 want helaas zijn maandag de  weer gekomen. Heb  als het goed is 18 maart mijn nod. Ik hoop dat '3x is scheepsrecht' voor mij van toepassing is...

Liefs,
Jazz

hoi,

Ik ben 'nieuw' hier dus dit is een uitstekende plek om me voor te stellen.
Ik ben Marjanne 22 jaar en ben maandag gestopt met de pil. Ik heb al een dochtertje van  1 jaar en we gaan  weer  kijken of en wanneer ik zwanger wordt.
Heb er echt weer zin in, maar heb absoluut nog geen haast en geen idee wanneer mijn nod is, ben net gestopt. Dus eerst dat ook maar eens afwachten.

Groetjes Marjanne

Hoi Hoi

Ik ben Chantal.. 22 jaar woon samen met mijn man en dochtertje in flevoland.
Ben bijna 3 jaar getrouwd, ons dochtertje is 10 mei 2006 geboren en haar naam is Zoë!

Wij zijn ook weer bezig voor een 2de.. en we zitten nu in de 2de ronde!
1ste ronde was ik een week overtijd dus nu maar afwachte wanneer ik weer ongie ga worden... als t goed is volgende week of weekend..

grtjs Chantal, mama van Zoë!

Ik voeg mijzelf ook even toe :)

Ben Marieke, 23 jaar en mijn vriend en ik zijn bezig voor een 1e kindje. We zitten nu in de 2e ronde en mijn NOD is 5 maart. Afgelopen 2 cyclussen waren beiden 22 dagen...opzich wel prettig zo kort...maar het moet natuurlijk niet korter worden...dus we wachten weer af...we doen niets anders dan wachten

Leuk dat er ook wat 'jonge' moeders tussen zitten. Voel me vaak wel alleen, dus dit beurt mij helemaal op. Gezellig!

groetjes Marjanne

Hoi

ik ben Judith, 27 jaar en woon samen met m'n vriend in Brabant.
We zitten nu in de tweede ronde voor ons eerste kindje en we kunnen niet wachten tot het zover is!!
Allemaal succes!!

Terug
Bovenaan