Lijst wie we zijn

Lina, 23 jaar, ben 3 jaar getrouwd in juni en ons zoontje is 2,5 jaar. Hij gaat vanaf volgende week naar de peuterspeelzaal. Ben bezig met de eerste ronde voor ons tweede kindje. Heb vorige week mijn ovu gehad en dus 'geklust'. Nu is het spannend afwachten wat er volgende week allemaal gebeurd!.......leuk forum!

Karin, 26 lentes jong, Gelderland
Nod : 23 januari

2e ronde, 1e kindje

hoi ik ben nieuw hier dus zal me even voorstellen
ben wendy ben 20 jaar ben november gestopt met pil,
zijn pas echt sinds maandag begonnen.
woon  bij  me vriend (bij zijn ouders) en hij is 29
1-3-07 ovu. en NOD: 15-3-07.

groetjesss en iedereen veel succes

Hoi Meiden,

Ik ben daantje, 31 jaar en bezig voor nummer 3.  We hebben al 2 mooie meiden van bijna 3 en 1 1/2. We zitten nu in ronde 5.

Leuk om hier mee te kletsen met alle andere "klussende" meiden.

Groetjes

hallo,

ik ben kitty 31 jaar helaas bezig voor mijn eerste kindje. Ben net begonnen aan de 2e ronde, want hoewel overtijd een negatieve test en zondag dan eindelijk de RD gekomen. Ga nu maar eens uitrekenen wat mijn nieuwe NOD datum is, rekening houdend met een wat onverwachte onregelmatigheid.

groetjes
kitty

hoi ik ben gridje, 22 jaar, 2e ronde 1e kindje....
Vorige ronde na 35 dagen toch ongi geworden.... hopelijk nu wel een 28 dagen cyclus. En nog beter hopelijk niet meer ongi worden maar een babytje in me buik!!!!

liefs gridje

hoi hoi
ik ben silvia 31jaar en moeder van 5kids in de leeftijden van 10 tot 8maand en we zijn nu bezig voor een zesde kindje(ronde drie).o,ja ik woon in enschede.
liefs sil

Hallo allemaal,
Ik ben Natascha, ben in november gestopt met de pil, zit nu in de derde ronde van 1e kindje.
nod op 27 febr.

Terug
Bovenaan